02
декабрь
2023
Психолог жұмысының есебі
Тақырыбы: "Социометрия"
Мақсаты: оқушылар арасындағы тұлғааралық қатынасты анықтау
Әдіс: Дж.Морено
«Оқу мотивациясы» Лусканова әдістемесі
Мақсаты: оқушылардың мектепке, оқуға деген мотивациясын анықтау
«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ
Мақсаты: Білім алушылардың бір-біріне деген қарым-қатынасын зерттеу
Мен мектепте..... сезінемін» әдістемесі
Мақсаты:білім алушылардың мектептегі көңіл күйін,сезімін анықтау.5,6.7сыныптар
Жеке тұлғаның типологиялық ерекшеліктерін анықтау Л.Н.Собчик тесті
Кіммен жүргізілді:11 сынып білім алушыларымен
Мақсаты:Зерттелушінің жеке тұлғалық ерекшеліктерін анықтау
11 «А» сынып
11 сынып
«Графикалық диктант» (Д.Б.Эльконин)
Мақсаты:баланың ерікті сферасының даму деңгейін анықтау, кеңістіктегі бағдарларды ұйымдастыру саласындағы мүмкіндіктерді зерттру, ұсақ қол моторикасын зерттеу.
1 сынып оқушыларынан алынған Керн-Йерасектың «Мектепке қалыптасуын бағдарлаушы тестінің» cалыстырмалы диаграммасы
Жеке және жағдайға байланысты ( реактивті) алаңдаушылық шкаласы
( Ц.Д.Спилбергер – Ю.Л.Ханин)
«Дінге жалпы көзқарасын» әлеуметтік сауалнамаға
Мақсаты: оқушылардың дін туралы түсініктерін анықтау
Нәтижесінде:
Мақсаты: оқушылар арасындағы тұлғааралық қатынасты анықтау
Әдіс: Дж.Морено
«Оқу мотивациясы» Лусканова әдістемесі
Мақсаты: оқушылардың мектепке, оқуға деген мотивациясын анықтау
«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ
Мақсаты: Білім алушылардың бір-біріне деген қарым-қатынасын зерттеу
р\с | сынып | «Мұғалімнен алыста» позициясында | Өзге баллармен өзін теңестіру, жұп болып тұруы | Мұғаліммен бірге: | Ойын позициясы: |
1 | 5 | 2 | 18 | 3 |
Мақсаты:білім алушылардың мектептегі көңіл күйін,сезімін анықтау.5,6.7сыныптар
Жеке тұлғаның типологиялық ерекшеліктерін анықтау Л.Н.Собчик тесті
Кіммен жүргізілді:11 сынып білім алушыларымен
Мақсаты:Зерттелушінің жеке тұлғалық ерекшеліктерін анықтау
11 «А» сынып
Білім алушылардың аты-жөні | І.Экстраверсиялы | ІІ.Спонтанды | ІІІ.Агрессивті | IV.Ригидті | V.Интроверсиялық | VI.Сензитивті | VII.Мазасызданғыш | VIII.Лабильді: |
4 | 4 | |||||||
Айым | 4 | 4 | 4 | |||||
Райымбек | 4 | 4 | ||||||
Дидар | 5 | 5 | ||||||
Жетіген | 5 | |||||||
Әлішер | 6 | |||||||
Әкежан | 4 | 4 | ||||||
Ақпейіл | 5 | |||||||
Айжан | 4 | 4 |
«Графикалық диктант» (Д.Б.Эльконин)
Мақсаты:баланың ерікті сферасының даму деңгейін анықтау, кеңістіктегі бағдарларды ұйымдастыру саласындағы мүмкіндіктерді зерттру, ұсақ қол моторикасын зерттеу.
1 сынып оқушыларынан алынған Керн-Йерасектың «Мектепке қалыптасуын бағдарлаушы тестінің» cалыстырмалы диаграммасы
Жеке және жағдайға байланысты ( реактивті) алаңдаушылық шкаласы
( Ц.Д.Спилбергер – Ю.Л.Ханин)
№ | Сыныптар | Жеке алаңдаушылық | Жағдайға байланысты алаңдаушылық | ||||
30 баллға дейін – төменгі | 31-45 – орташа | 46-дан аса - жоғары | 30 баллға дейін – төменгі | 31-45 – орташа | 46-дан аса - жоғары | ||
1 | 11 сынып | 8 | 1 | 7 |
Мақсаты: оқушылардың дін туралы түсініктерін анықтау
Нәтижесінде:
- 154 -иә
- 153 -иә, 1 жоқ
- 154 -иә
- 113 жоқ, 41 иә
- 46 -1. 63-2. 6-3. 37-4. 2-6.
- 1-13. 2-5. 3-6. 4-3. 5-16. 6-3. 7-122.
- 1-49. 2-91. 3- 3. 4-4. 5-7.
- 1-151. 3-3
- 2-111. 1-28. 3-15.
- 1-40. 2-114
- 1-145. 2-9
- 1-37 2-117
- 1-130. 2- 24
- 1- 5. 2-149
- 1- 38. 2-116
- 1-114. Тындайды-40
- 1- 6 ия. 2-148 жоқ.
- Қарсы -134,бәрібір -12,білмеймін-1, жауап беруге қиналамын -2,
- Ия-4,жоқ-150
- 154 жоқ