01
сентябрь
2023
68-бұйрық
Бекітемін
Мектеп директоры Б.Абдилдаева
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығына қосымша 2023 жылғы
17 наурыздағы № 68 бұйрығы
«Х.Көбіков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологтарының
2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаты: білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру Міндеттері: 1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және тҥзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады;
7) Білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мҥмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау ҥшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сҥйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады
Педагог-психологы С.Ахметова
Мектеп директоры Б.Абдилдаева
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығына қосымша 2023 жылғы
17 наурыздағы № 68 бұйрығы
«Х.Көбіков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологтарының
2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаты: білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру Міндеттері: 1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және тҥзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады;
7) Білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мҥмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау ҥшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сҥйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады
Тамыз | ||||
Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау | ||||
Қызметі | Мақсаты | Жауаптылар | Аяқтау нысаны | |
1 | Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын бекіту | Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру | Психологиялық қызметтің құрамы | Оқу жылына бекітілген жоспар |
2 | Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту | Нормативтік-құқықтық базаны құру | Хатшы | Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық |
3 | Мобильді топтың құрамы туралы бұйрықты бекіту | Нормативтік-құқықтық базаны құру | Хатшы | Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық |
3 | «Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрықты бекіту. | Нормативтік-құқықтық базаны құру | ДТІЖО | «Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрық. |
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауапты | Орындалу белгісі | |
1 | МАД тобының мектепке дайындығын анықтау Мектепке деген мотивациясы, қорқыныш деңгейін анықтау 1 -сыныпта оқушылардың мектепке психологиялық дайындығын диагностикалау. «Керн-Йирасек» тесті · Адамның суретін салу · Сөздер көшірмесі · Нүктелер көшірмесі | І.Психодиагностикалық бағыт | МАД 1 сынып білім алушылары | тамыз Қыркүйек-қазан | Кабинет | Педагог-психологтар | Анықтама мониторинг | |
2 | Графикалық диктант | 1-4 сыныптар | ||||||
3 | «Социометрия» сауалнама | 5-11 сынып білім алушылары | Қыркүйек-қазан | Кабинет | Педагог-психологтар | Анықтама мониторинг | ||
4 | Жеке тұлғаның типалогиялық ерекшеліктерін анықтау (Л.Н.Собчик тесті) | 11 сынып білім алушыларымен | Қыркүйек | |||||
5 | «МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» | 6-7 сыныпта | Қазан | |||||
6 | «Мен мектепте ... сезінемін» | 5-6-7-8 сыныптар | ||||||
7 | «Оқушылардың оқу түрткісінің көрсеткішін анықтау» | 7-8-9-10 сыныптар | ||||||
8 | 1.Педагогтың кәсіби мотивациясын және оның өзін өзі бағалау деңгейін зерттеу 2.«Мен... деп санаймын немесе ...міндеттімін» әдістемесі (И.П.Посашкова) | Педагогтар | қазан | Педагогтар бөлмесі | Педагог-психологтар | Анықтама | ||
9 | Темперамент типін анықтау | ҰБТ ға қатысатын білім алушылардан | қараша | Кабинет | Педагог-психологтар | Анықтама | ||
10 | Спилбергер-Ханин | |||||||
11 | 5 сынып оқушыларының орта буынға өтуі, бейімделуі. «МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» «Н.Г.ЛУСКАНОВА» әдістемесі «Мен мектепте ... сезінемін» «Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті» әдістемесі | 5 сынып білім алушылары | Қыркүйек-қазан-қараша | Кабинет | Хаттама Анықтама | |||
12 | Суицид бейім оқушыларды анықтау (Айзенк әдістемесі) | 5-6-7 сынып білім алушылары | қазан | Кабинет | Педагог-психологтар | Анықтама | ||
13 | «Білім алушылар арасында интернет ресурстарын тиімді пайдалану» | 8-9-10-11 сыныптар | Қараша | |||||
14 | Сенсорлық қабілеттілігін анықтау | 11 сыныптар | Желтоқсан | |||||
15 | «Тәуекел», «қатер» топтарына жататын білім алушыларды анықтау | 2-11 сыныптар | Үнемі | Кабинет | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Педагог-психологтар Әлеуметтік педагог Сынып жетекші | Анықтама Тізім | ||
16 | Дарынды,қабілетті білім алушыларды анықтау 8-9,10-11 жастағы балалар қабілетін диагностикалау | Жыл басында | ||||||
17 | Зорлық-зомбылықтың алдын алу (физикалық, булингтік әрекеттер) жасырын сауалнамалар | 5-11 сыныптар | І, ІІ жарты жылдық | Кабинет | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Педагог-психолог Әлеуметтік педагог Құқықтық менеджер | Анықтама Мониторинг | ||
18 | Жыныстық тиіспеушіліктің,құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жасырын және ашық түрдегі сауалнамалар,тесттер | 2-11 сыныптар | ||||||
19 | Кәсіби бағыттылығын анықтау | 9 сынып оқушылары | Қазан Қараша Желтоқсан | Кабинет | Педагог-психологтар | Анықтама | ||
20 | Басымдық профилі табиғи эксперимент | 11 сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | ||||
21 | 5 сынып мектепке бейімделу сауалнамасы (ата-аналармен) | 5 сынып ата-аналарымен | ||||||
22 | 1-сынып оқушыларының оқу түрткісін зерттеу әдістемесі тест, бақылау | 1 сынып оқушылары | Қараша-желтоқсан | Анықтама | ||||
23 | «Ағаш әдістемесі» | 5-11 сынып білім алушылары | Желтоқсан | Анықтама | ||||
24 | Ата-анамен баланың қарым-қатынасындағы қаталдық көріністерін зерттеу | Бастауыш және орта буын ата-аналары | Желтоқсан | Анықтама | ||||
25 | Өзін өзі бағалау Проективті тест | 5-9-11 сыныптар | Ақпан | Кабинет | Анықтама Мониторинг | |||
26 | І-ші жартыжылдық бойынша бір сабақтан «3», бір сабақтан «4» бар оқушылардан сауалнама. | 5-11 білім алушылары | Қаңтар | Анықтама Мониторинг | ||||
27 | 4 сынып оқушыларының орта буынға көшуінің дайындығын зерттеу тест, сауалнама , бақылау | 4 сынып оқушылары | Наурыз | Анықтама мониторинг | ||||
1. | 1-ші сынып оқушыларының бейімделуіне бағытталған түзету-дамыту сабақтары. (Тренинг элементтері бар жаттығулар) | ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | 1 сынып оқушылары | Қыркүйек –қазан Аптасына бір сағат | Кабинет | Педагог-психологтар | Сабақ жоспары, хаттамалары | |
2. | Бесінші сынып оқушыларының орта буынға кіруімен байланысты бейімделу бағдарламасы негізінде атқарылатын жұмыстар 1-дамыту сабағы. «5-сынып дегеніміз не?»; 2-дамыту сабағы. «Өзіңді таны»; 3-дамыту сабағы. «Орта мектептегі жаңа оқушы»; 4-дамыту сабағы. «Біз бір-бірімізді түсінеміз бе?»; 5-дамыту сабағы. «Сезім әлемі»; 6-дамыту сабағы. «Біздің мұғалімдеріміз»; 7-дамыту сабағы. «Дос іздеп жүрмін»; 8-дамыту сабағы. «Біз және біздің сынып» | 5-сынып білім алушылары | Қаңтар -ақпан Аптасына бір сағат | Педагог-психологтар | Сабақ жоспары, хаттамалары | |||
3. | Ұжымдағы қарым-қатынас (Құпия дос ойыны) ойын-жаттығу | Педагогтармен | Қазан | Мұғалімдер бөлмесі Кабинет | Педагог-психологтар Сынып жетекші | Анықтама Хаттама | ||
4. | Социометрия әдістемесінің нәтижесі бойынша оқушылармен психологиялық түзету ( Тренинг элементтері бар жаттығулар) | 5-11 сынып оқушылары | ||||||
5 | «Менің болашақ мамандығым» Дөңгелек стол | 9-11 сыныптар | Ақпан | Кабинет | Сабақ жоспары Хаттама | |||
6 | «Мамандық өмір таңдауы» Тренинг | 9-11 сыныптар | ||||||
7 | Баланың отбасындағы қарым-қатынасы мен эмоционалдық Ақпарат күйін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығулары «Отбасы суреті» әдістемесі | Бастауыш және орта буын білім алушылары | Желтоқсан | Хаттама | ||||
8 | Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығуларын жүргізу | 1-4 сынып білім алушылары | Хаттама | |||||
9 | Аутодеструктивті мінез-құлықтың (суицидке бейімділік) алдын алуда психокоррекциялық сабақтар | 8-11 сынып білім алушылары | Қараша | Кабинет | Педагог-психологтар | Хаттама | ||
1 | Диагностика қорытындысы бойынша қобалжу, қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар | III. Профилактика және психологиялық ағарту | 1-11 сынып оқушылары Бастауыш және орта буын білім алушылары | Анықтама | ||||
2 | Буллинг, кибербуллинг: балалардың әлеуметтік желідегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету | 5-11 сыныптар | Қажетіне қарай | Кабинет | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Педагог-психолог Әлеуметтік педагог | Анықтама | ||
3 | Ішкі істер бөлімі және денсаулық сақтау мәселелері бойынша жүргізілетін жұмыс | 2-11 сыныптар | Жыл бойы | Кабинет | ||||
4 | « Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу», «Буллинг. Кибербуллинг: балалардың әлеуметтік желідегі қауіпсіздігін қалай қамтамасыз етеміз?» | |||||||
5 | Діни экстремизм және тероризмге бағытталған алдын алу іс шаралар | 5-11 сыныптар | Қажетіне қарай | |||||
6 | Жоғары сынып оқушыларына арналған тренинг сабақтар: 1. «ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»; 2. «Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?»; 3. «Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?»; 4. «Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі»; 5. «Емтихандағы өз-өзіне сенімділік» | 11 сынып оқушылары | Желтоқсан- Мамыр | Кабинет | Педагог-психологтар | Сабақ жоспарлары Хаттама | ||
7 | 9 сынып оқушыларымен түзету дамыту сабақтары. (Тренинг элементтері бар жаттығулар) | 9 сынып оқушылары | Қаңтар Ақпан наурыз | Кабинет | Педагог-психологтар | Хаттама | ||
8 | 4 сынып оқушыларымен түзету дамыту сабақтары (Тренинг элементтері бар жаттығулар) | 4 сынып оқушылаоры | Ақпан Наурыз | |||||
9 | «Баланың мектепке баруға байланысты туындайтын қиындықтар» Презентация | МАД және 1 сынып ата-аналары | Тамыз | Мәжіліс залы | Педагог-психологтар Сынып жетекші Логопед Дефектолог | Анықтама | ||
10 | «Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктерінің теориялық негіздері» Шағын дәріс | Бастауыш сынып ата-аналары | Қыркүйек | Анықтама | ||||
11 | «Мектеп, оқушы, ата-ана: ынтымақтастық қырлары" (Метафоралық карталармен жұмыс) Коучинг | Ата-аналар | Желтоқсан | Хаттама Анықтама | ||||
12 | «Дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктері» Шағын дәріс | Сынып жетекшімен жұмыс | Қаңтар | Мәжіліс залы | Педагог-психологтар | Ақпарат | ||
13 | Бірінші сынып оқушыларының мектепке оқуға бейімделуі семинар-тренинг «Баланың бас ұстазы ата-ана» Семинар-тренинг | Ата-ана және педагогтар Ата-аналар | Ақпан | Хаттама | ||||
14 | «Отбасы махаббаты неде?» ата-аналарға арналған тренинг | |||||||
15 | «Жаңа формациядағы педагог» | Педагогтар | Наурыз | Мәжіліс залы | Педагог-психологтар ДТІЖО | Хаттама Баяндама | ||
16 | «Бала өміріндегі жәбірлену" Профилактикалық жұмыс | Ата-аналар мен педагогтар | ||||||
17 | «Сенім поштасының жұмысы» | Оқушылар Ата-аналар | Тіркеу дәптері | |||||
18 | Бақылау картасы, оқушылардың күнделікті психоэмоцианальды жай күйін бақылау | 1-11 сынып оқушылары | Жыл бойы Күнделікті, онлайн, офлайн | Педагог-психолог ДТІЖО Әлеуметтік педагог | Бақылау картасы | |||
19 | Әлеуметтік педагогпен оқушылар үйлерін аралау, рейд жұмыстары | 1-11 сынып оқушылары | Жыл бойы Күнделікті фильтр | Акт | ||||
20 | «Буллинг және кибербуллингтен қалай қорғанамыз?» | Оқушылар | қыркүйек | Кабинет | Педагог-психологтар ДТІЖО | Презентация | ||
21 | Қыз балалармен және ұл балалармен ағартушылық жұмыстар. | 7-11 сынып қыздары | Қазан | Презентация | ||||
22 | Құқық бұзушылықтың алдын алу – басты міндет. | Педагогтар | Жыл бойы | Видеоролик | ||||
23 | Жасөспірімдердің жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу. | Ата-аналар | Қараша | Видеоролик | ||||
24 | Діни экстремизм мен терроризм сұрақтары бойынша алдын алу ескерту жұмыстары | Оқушылар | Қараша | презентация | ||||
25 | Емтихан өту кезеңіндегі ата-аналардың көмегі | Желтоқсан | Дәріс | |||||
1. | 1-сынып және мектеп алды даярлық тобы ата-аналарына Кеңес беру | IV. Консультациялық бағыт | МАД және 1 сынып ата-аналарына | Тамыз | Мәжіліс залы | Педагог-психологтар | Кеңес журналы | |
2. | «Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері» Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері Кеңес беру | 1 -сынып ата -аналары | Қыркүйек | Кеңес журналы | ||||
3 | Ата-аналар, педагогтар, білім алушылармен қажетіне қарай жүргізілетін жеке-дамыту сабақтары мен жеке кеңестер | Барлық білім беру процесіне қатысушы | Наурыз, сәуір, мамыр | Психолог бұрышы | Педагог-психологтар | Кеңес журналы | ||
4 | Жеткіншектерге психологиялық кеңес: -жеткіншекке жадынама -өз-өзіңді қорғаудың 8-тәсілі | 5 - 6 - 7 -8 сыныптар | Үнемі | Кабинет | Кеңес журналы | |||
5 | Кеңестер: 1. «Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер» 2. «Мамандық таңдаудағы ең кең таралған қателіктер» 3. «Таңдалған шешімге жеті қадам» 4. «Мамандық таңдау бойынша ата -аналарға арналған жаднама» | 9 -10 -11 сыныпта | Жыл бойы | Кеңес журналы | ||||
6 | Психологиялық кеңес: 1. Адам қалай өзіне сенімді бола алады. 2. Депрессиядан қалай арылуға болады. 3. Жоғары сынып оқушыларын ҰБТ алдында дайындау жөнінде ұстаздарға ұсынылатын кеңестер . 4. Өзіңе сенімділік неден құралады (Луиза Хейдің кеңесі) 5. Күйзеліс кезіндегі психологиялық көмек | Қажетіне | Жыл бойы | Психолог бұрышы | Педагог-психологтар | Кеңес журналы | ||
7 | Педагогтарға психологиялық кеңес -ойды қалай дамытамыз? -есте сақтаудың кейбір заңдылықтары; -бала сізден қорықпасын десеңіз; -балалар сізден жалықпасы -Джон Карнеги ережесі; | Пән мұғалімдеріне Педагогтарға | Үнемі Үнемі | Мұғалімдер бөлмесі | Педагог-психологтар | Кеңес журналы | ||
8 | Психологиялық кеңес: -педагогикалық қабілеттің түрлері жайлы. - қолайсыз жағдайлар болғанда не істеу керек? -адам және оның қасиеттері, көңіл-күй туралы -күйзелісті жеңу үшін не істеу қажет? | Кеңес журналы | ||||||
9 | ҰБТ -ға дайындық бойынша психологиялық кеңес -мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл -кеңес; -емтихан қарсаңында; -ҰБТ-ға қатысу; -тестке қатысты кеңес; -емтиханға дайындықты дұрыс ұйымдастыру туралы психологиялық кеңес; -тесті сәтті орындау үшін қажет жаднама. | 11 -сынып білім алушылары | Сәуір | Кабинет | Педагог-психологтар | Кеңес журналы | ||
10 | Ата -аналарға кеңес: -«Баланы қалай тәрбиелеу керек?» Ата -аналарға арналған ҰБТ -ға дайындық жөніндегі ұсыныстар беру: -«ҰБТ қарсаңында ата -аналар балаларына қалай қолдау көрсетуі тиіс?»; -«Ата-аналарға ҰБТ -ға дайындық жөніндегі ұсыныстар»; -«Суицидке кімдер бейім?»; -«Жақындап келіп қалған суицидті қалай аңғаруға болады?»; -«Депрессия» | 11 -сынып ата -аналары | Жыл бойы | Ата-аналар бұрышы | Педагог-психологтар | Кеңес журналы | ||
11 | 5 -сынып оқушыларының ата -аналарына арналған : -«Сіздің балаңыз 5 -сынып оқушысы» бесінші сыныптардың кейбір қиындықтары; -оқушының бейімделе алмауының белгілері; -«Ата-аналарға арналған тәрбиенің алтын ережелері»; -«Ата-аналарға арналған салыстыру сауалнамасы» | 5 сынып ата-аналары | сәуір | Психолог бұрышы | Педагог-психолог | Кеңес журналы | ||
12 | Кеңес жүргізу: «Баланың бастапқы ұстазы ата -анасы» | Ата-аналар | Мамыр | Кабинет | Педагог-психологтар | Кеңес журналы | ||
13 | «Аутодеструктивті мінез -құлықтың алдын алу» тақырыбында ата -аналардың жасөспірімдердің өтпелі кезеңіндегі қиындықтардың алдын алу жұмыстарымен таныстыру. (МАК техникамен) «Жасөспірімдердің психологиялық дамуындағы қиындықтарға көңіл бөлу» (МАК техникамен) | Ата-аналар | Қажеттілігіне қарай | Кеңес журналы | ||||
14 | Диагностикалық нәтижелердің қорытындыларымен 1 сыныбының сынып жетекшілерін таныстыру. | 1 сынып мұғалімдері | Қазан | Кабинет | Педагог-психологтар | Кеңес журналы | ||
15 | Диагностиканың қорытындысы бойынша суицидтік бейімі мен мазасыздық деңгейі жоғары оқушылармен жекелей және топпен кеңес беру. | 6-11 сынып оқушылар | Сәуір | Кеңес журналы | ||||
1 | 1,5 сынып жетекшілерімен пед.консилиум өткізу. Презентация | V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | Мұғалімдер | Қазан Қараша | Кабинет | Педагог-психологтар ДТІЖО | Анықтама | |
2 | «Өмір сен ғажапсың» апталығы Жоспар | Оқушылар Ата-аналар | І жарты жылдық | Анықтамалар | ||||
3 | Айлық бойынша рейд жұмыстары. Рейд жұмыстары | Қараша | Акт | |||||
4 | 2023-2024 оқу жылының бірінші жарты жылдығына сараптамалық есеп | Желтоқсан | Есеп | |||||
5 | 1.2023-2024 оқу жылында атқарылған жұмыстың есебі. Талдау есептері Жоспарды қарау 2.2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспарын құру. | Мамыр | Талдау Жоспар | |||||
Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||||
1. | 1,5 сынып оқушыларының бейімделу деңгейі туралы есеп | Есеп | Қараша | Есеп | ||||
2. | Психологиялық қызметтің бірінші жарты жылдық есебі | Есеп | Желтоқсан | Есеп | ||||
3. | Оқушылардың аутодеструктивті мінез-құлқының, құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша, салауатты өмір салтын насихаттау бойынша жүргізілген жұмыстар туралы есеп. | Есеп | І,ІІ жарты жылдық бойынша | Сұраныс бойынша | Талдау | |||
4. | 9-сыныпта кәсіптік бағдар беру және бейінді таңдау бойынша жұмыс туралы есеп | Есеп | Желтоқсан | Есеп | ||||
5. | Психологиялық қызметтің жылдық аналитикалық талдау есебі | Есеп | Мамыр | Талдау | ||||