Әдістемелік кеңес » Көбіков мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Х.Көбіков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
15
март
2022

Әдістемелік кеңес

«Х.Көбіков атындағы орта мектеп МДШО»КММ
2021-2022 оқу жылына арналған жас мұғалімдер мектебінің жұмыс жоспары

Мақсаты:жаңартылған білім мазмұны жағдайында жас мамандардың табысты бейімделуі үшін ұйымдастыру -әдістемелік жағдай жасау.
Міндеттері:
• оның кәсіби дайындық деңгейін анықтау;
• педагогикалық практикадағы қиындықтарды анықтау;
• жас мұғалімнің ұжымға бейімделуіне көмектесу;
• жас мұғалімнің шығармашылық тұлғасын қалыптастыру;
• жас мұғалімдердің кәсіби дағдыларын дамытуға жағдай жасау, оның ішінде әр түрлі құралдарды, оқыту мен тәрбиелеу формаларын қолдану дағдыларын, мектеп оқушыларымен және олардың ата -аналарымен қарым -қатынас психологиясын;
• жас мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттіліктерін дамыту және өз бетімен жұмыс жасау.
№ Өткізу түрі Мерзімдері Жауаптылар Күтілетін нәтиже
Ұйымдастырушылық іс-шаралар
1.




Жас мұғаліммен сұхбат
Тәлімгерді тағайындау.
Нормативтік құқықтық құжаттарды зерттеу.
Мұғалімге құжаттама бойынша нұсқаулық беру. тамыз Н.Рахимбекова Кеңестер , бұйрық
2 Әкімшілік пен жас мамандардың «Білім мен оқыту: кәсіпқойлық пен табысқа бірге» атты дөңгелек үстел қыркүйек Н.Рахимбекова Сұхбаттасу
3 1. Кәсіби қиындықтарды анықтауға, мұғалімнің ұжымда жайлылық дәрежесін анықтауға арналған сауалнамалар
2.Жас мұғалімдердің кәсіби қызметке мотивациялық дайындық деңгейін және олардың эмоционалды жағдайын диагностикалық тексеру қыркүйек С.Ахметова психолог Сауалнама нәтижелері
4 Жас мұғалімдердің мектеп отырысы № 1
«Оқу үрдісін жобалау»:
- мұғалімнің нормативтік құқықтық және оқу-әдістемелік құжаттамасы;
- мазмұны бойынша іс жүзінде маңызды компоненттерді көрсете отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу жоспары мен бағдарламасы;
- күнтізбелік және тақырыптық жоспарлау;
- жоспар, сабақ жоспары, технологиялық карта;
сынып журналын, оқушылар күнделігін, дәптерді жүргізуге қойылатын талаптарды орындау;
- жас мұғалімдердің кәсіби қызметке психологиялық дайындығы
- мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуге арналған тақырыпты таңдауға арналған нұсқаулықтар
қыркүйек Н.Рахимбекова
Касымова Ә


5. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды дайындау, мектеп құжаттарын жүргізу бойынша жеке консультациялар. қыркүйек Тәлімгерлер Сұхбаттасу

Жас мұғалімдер мектебі жұмысы

«Қазіргі тәрбие сабағының әдістемелік негіздері»
1.





2. 1. Қазіргі білім беру сабағының түрлері, формасы және құрылымдық элементтері
2. Қазіргі білім беру сабағының мақсаттары мен міндеттерін қоюға қойылатын талаптар.
3. Оқыту әдістері
4. «Жас мұғалімге көмек» әдістемелік әзірлемелер
5. Оқушылардың танымдық белсенділігі мен оқу іс -әрекетіндегі дербестігін дамытуға ықпал ететін сабақты өткізу формалары
6. «Заманауи сабақты қалай дайындау керек» әдістемелік ұсыныстарды зерттеу қазан Касымова Ә Теориялық семинар-практикум
«Оқушылардың іс -әрекетін ұйымдастыру» тақырыбы :
1.

1. Белсенді оқыту әдістерін қолдану.
2. Оқу процесін ұйымдастыру формалары, олардың үйлесуі.
3. Оқытудың әртүрлі әдістерін қолдану;
4. Оқу іс -әрекетінің түрлері
5. 5. Сабақ барысында теориялық бөлімді белсенді формалармен тиімді үйлестіру қараша Касымова Ә


Теориялық сабақ.

«Жаңадан бастаушы сынып жетекшісіне көмектесу» тақырыбы
1.



1. Қазіргі мектептегі сынып жетекшісінің қызметі.
2. Тәрбие жұмысының жоспарын құру және орындау бойынша жұмыс желтоқсан С.Көкенова Семинар-практикум
2. Тәлімгердің сабаққа қатысуы Жыл бойы тәлімгерлер Сабақты талдау, ішкі бақылау
«Мұғалімнің рефлексивті әрекеті. Сабақты талдау және ішкі бақылау»
1.



1. Рефлексия, оның мәні мен түрлері;
2. Мақсатына байланысты оқу сабағын талдауға қойылатын талаптар;
3. Оқуға қойылатын талаптар
4. Кәсіби қызметтегі алғашқы табыстар мен жетістіктердің рефлексиясы қаңтар тәлімгерлер Семинар-практикум




«Менің жеке жеңістерім мен жас мұғалім мектебінің жеңістері» тақырыбы.
1.





1. Педагогикалық Олимпқа шығу »(өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбында ашық сабақ өткізу).
2. Оқиғаны өзіндік талдау және талдау.
3. Жұмыстың нәтижесін шығару.
4. Диагностикалық зерттеулер жүргізу: жас мұғалімнің кәсіби деңгейі. Сәуір-мамыр Н.Рахимбекова Касымова Ә
Ахметова
психолог

Ашық сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстар.
Дөңгелек үстел.


Сауалнамалық семинар