10
сентябрь
2022
Тәрбие жоспары
«Х.Көбіков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тәрбие жұмысының 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
ТӘЖІРИБЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы «15» сәуірдегі№145 бұйрығына 2-қосымша, Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие жүйесі білім берудің барлық деңгейлерінде бірыңғай идеологиялық және құндылықтар тәсілдеріне құрылады.
Тәрбие жұмыстары барлық ынталы тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның кең ауқымда қатысуымен кешенді түрдегі бірлескен жұмыс
Тәрбие жұмысының мақсаты:
·Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау,
·Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін-өздері танытуларына, әлеуметтенуіне, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау.
·Адами капиталдың сапасын жақсарту мақсатында жастар патриотизм тәрбиелеуге және мұғалімдердің сана-сезімін жаңғыртуға аса мән береді.
Тәрбие жұмысының міндеттері:
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері:
1.Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие
2. Рухани-танымдық тәрбие
3. Ұлттық тәрбие
4.Отбасылық тәрбие
5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
6.Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
7.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу
8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын қалыптастыру
ІІ. Ғылыми әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету:
Тәрбиенің негізгі мазмұнын жаңартудың басым бағыттарымен жобаларды іске асырудағы байланыстар
«Рухани жаңғыру» бағдарламасының әр бағыты қоғамдық сананы жаңғыртудың барлық негізгі бағыттарын есепке ала отырып жүзеге асырылады
1. Жаңа Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу
Бірінші бағытпен ұштасатын жобалар:
«Мектептің өзін-өзі басқаруы»
«Құқықтық сана-қауымға пана»
«Туған елге тағзым» жалпы республикалық экспедиция
«Қазақ мәдениетінің антологиясы» әлеуметтік жоба
«Қазақстанның қасиетті рухани құндылықтары», «Қазақстанның киелі географиясы»
«Ұлы дала мұрагерлері»
2. Рухани - танымдық тәрбие
Екінші бағытпен ұштасатын іс-шаралар:
«Оқуға құштар мектеп», «Музей сабақтары»
«Қазақстанның ұлы ақындары мен ұлы жазушылары», «Адамзаттың ұлы ұстаздары», «Қазақстанның ұлы ойшылдары мен философтары» тақырыптарында әдеби кештер.
Рухани адамгершілік мазмұндағы тесттер мен сұхбаттар.
3. Ұлттық тәрбие
Үшінші бағытпен ұштасатын жобалар:
«Дәстүр мен ғұрып» жобасы арқылы цифрлық дәуір ерекшеліктерімен байланыстыру.
4. Отбасылық тәрбие
Төртінші бағытпен ұштасатын жобалар және іс-шаралар:
«Отбасы-мектеп»
«Ата-анамыздың жұмыс орнынан 10 күн», «Отбасы-мектеп», «Ауылдағы екі апта», «Мектептегі бір күн».
Ата-аналар жиналыстарын дәстүрлі емес форматта өткізу
Ата-аналар сенбіліктері, «Психологиялық тренингтер», «Тәжірибе алмасу», «Отбасын таныстыру»
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
Бесінші бағытпен ұштасатын жобалар:
«Еңбек елдің мұраты», «Үнем – қоғам қуаты», «Ерте жастан экологиялық мәдениет», «Қоғамға қызмет».
Оқушылардың кәсіби диагносткасын жүргізу іс-шарасы, анықтау жұмыстары.
6. Көпмәдениетті және көркемэстетикалық тәрбие
Бірінші бағытпен ұштасатын іс-шаралар:
«Театр сабақтары»
Мектептегі көпмәдениетті тәрбие- толеранттылық сабақтары. Әлем күніне арналған акциялар. Бірыңғай ақпараттандыру сабақтары.
7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу
Жетінші бағытпен ұштасатын жобалар:
«Ұшқыр ой алаңы»- дебаттық қозғалыс
Ғаламторды қолданудағы мәдениет жіне қауіпсіздік
8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сегізінші бағытпен ұштасатын іс-шаралар:
Бұқаралық спорт түрлеріне оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.Салауатты өмір салтын насихаттау жұмыстары. Баланың дене бітімін жетілдіру, өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау құндылықтарын қалыптастыру
ІІІ. Тәрбие жұмысының жоспары
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тәрбие жұмысының 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
ТӘЖІРИБЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы «15» сәуірдегі№145 бұйрығына 2-қосымша, Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие жүйесі білім берудің барлық деңгейлерінде бірыңғай идеологиялық және құндылықтар тәсілдеріне құрылады.
Тәрбие жұмыстары барлық ынталы тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның кең ауқымда қатысуымен кешенді түрдегі бірлескен жұмыс
Тәрбие жұмысының мақсаты:
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығы негізінде 2019-2024 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асыруды ұйымдастыру;
- Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие жүйесі білім берудің барлық деңгейлерінде бірыңғай идеологиялық және құндылықтар тәсілдеріне құрылады. Тәрбие жұмыстары барлық ынталы тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның кең ауқымда қатысуымен кешенді түрде жұмыс жүргізу;
·Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау,
·Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін-өздері танытуларына, әлеуметтенуіне, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау.
·Адами капиталдың сапасын жақсарту мақсатында жастар патриотизм тәрбиелеуге және мұғалімдердің сана-сезімін жаңғыртуға аса мән береді.
Тәрбие жұмысының міндеттері:
- Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриоттың қалыптасуына; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету.
- Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету.
- Тұлғаның жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.
- Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын, психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету.
- Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі іске асыруына саналы қарым-қатынас қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту, сондай-ақ эволюция идеяларын қабылдау қабілетіне және оны күнделікті өмірде басшылыққа алуына ықпал ету.
- Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
- Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету, жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнерде және болмыста эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.
- Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
- Балалар мен жастардың бойында Қазақстанға сырттан енуші этнодіни экстремизм мен түрлі радикалды ағымдарға қарсы әрекет ете алатын дағдылар қалыптастыру.
- Патриотизм кіндік қаның тамған жеріңе, өскен аулыңа, қала мен өңіріңе, яғни туған жерге деген сүйіспеншіліктен басталады.Туған жерге, оның мәдениетіне, салт-дәстүріне айрықша іңкәрлікпен атсалысу – шынайы патриотизмнің маңызды көріністерінің бірі, ұлт ететін мәдени-генетикалық кодтың негізі.
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері:
- Қазақстанда жеке тұлға іс-әрекетінің дұрыс уәждемелік-құндылықты аясын; Білім алушы жастарда қазақстандық патриотизмды, азаматтық өзіндік санасын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, толеранттылық және рухани-адамгершілік қасиеттерді қалыптастырудың артып отырған деңгейін;
- Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар арқылы мәдениет негіздерін, ана тілі мен мемлекеттік тілге және этномәдениеткеқұрметі;
- Рухани дамыған және жоғары адамгершілікті тұлға қалыптастыруда білім беру мазмұнының тәрбиелік әлеуетін күшейтуді;
- Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттыруды, қамқоршылық кеңестерінің рөлін көтеруді;
- Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамытуын;
- Тұлғаның дамыған экономикалық ойын және кәсіби қалыптасуға саналы қарым-қатынасын қалыптастыруды;
- Табиғатты сақтауда белсенді азаматтық ұстанымын; экологиялық сауаттылығы мен мәдениетінің жоғары деңгейін;
- Табысты әлеуметтенуді, өздігімен білім алу мен өзін-өзі жүзеге асыруды, отбасы институтының өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тәрбиелеуін нығайтуға саналы түрде қатысуын қамтамасыз етуі тиіс.
- Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің жалпы векторы үйлесімді, жан-жақты дамыған, рухани-адамгершілік қасиеттері бар, таңдау жасау жағдайында өздігімен шешім қабылдауға даяр, ынтымақтастыққа және мәдениетаралық қарым-қатынасқа қабілетті, елінің тағдыры үшін жауапкершілік сезімі бар, «Қазақстан-2050» Стратегиясының басты мақсаты − Мәңгілік Ел болу жолындағы ұлы істерге белсенді қатысатын адам қалыптастыруға бағытталған.
- Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын, Тәрбиенің кешенді бағдарламасын, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, барлық үлгідегі, деңгейдегі және меншік түріндегі білім беру ұйымдарында оқу бағдарламалары мен оқулықтарды, тәрбие бағдарламаларын әзірлеуде Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері негіз болады.
- «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы;
- Қазақстан Республикасының Конституциясы;
- «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі. 26 желтоқсан 2011жыл;
- «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы Заңы;
- «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы;
- «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 02 шілдедегі №169VI Заңы;
- «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы;
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері.
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы №525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында ӛлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.
1.Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие
2. Рухани-танымдық тәрбие
3. Ұлттық тәрбие
4.Отбасылық тәрбие
5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
6.Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
7.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу
8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын қалыптастыру
ІІ. Ғылыми әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету:
Тәрбиенің негізгі мазмұнын жаңартудың басым бағыттарымен жобаларды іске асырудағы байланыстар
«Рухани жаңғыру» бағдарламасының әр бағыты қоғамдық сананы жаңғыртудың барлық негізгі бағыттарын есепке ала отырып жүзеге асырылады
1. Жаңа Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу
Бірінші бағытпен ұштасатын жобалар:
«Мектептің өзін-өзі басқаруы»
«Құқықтық сана-қауымға пана»
«Туған елге тағзым» жалпы республикалық экспедиция
«Қазақ мәдениетінің антологиясы» әлеуметтік жоба
«Қазақстанның қасиетті рухани құндылықтары», «Қазақстанның киелі географиясы»
«Ұлы дала мұрагерлері»
2. Рухани - танымдық тәрбие
Екінші бағытпен ұштасатын іс-шаралар:
«Оқуға құштар мектеп», «Музей сабақтары»
«Қазақстанның ұлы ақындары мен ұлы жазушылары», «Адамзаттың ұлы ұстаздары», «Қазақстанның ұлы ойшылдары мен философтары» тақырыптарында әдеби кештер.
Рухани адамгершілік мазмұндағы тесттер мен сұхбаттар.
3. Ұлттық тәрбие
Үшінші бағытпен ұштасатын жобалар:
«Дәстүр мен ғұрып» жобасы арқылы цифрлық дәуір ерекшеліктерімен байланыстыру.
4. Отбасылық тәрбие
Төртінші бағытпен ұштасатын жобалар және іс-шаралар:
«Отбасы-мектеп»
«Ата-анамыздың жұмыс орнынан 10 күн», «Отбасы-мектеп», «Ауылдағы екі апта», «Мектептегі бір күн».
Ата-аналар жиналыстарын дәстүрлі емес форматта өткізу
Ата-аналар сенбіліктері, «Психологиялық тренингтер», «Тәжірибе алмасу», «Отбасын таныстыру»
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
Бесінші бағытпен ұштасатын жобалар:
«Еңбек елдің мұраты», «Үнем – қоғам қуаты», «Ерте жастан экологиялық мәдениет», «Қоғамға қызмет».
Оқушылардың кәсіби диагносткасын жүргізу іс-шарасы, анықтау жұмыстары.
6. Көпмәдениетті және көркемэстетикалық тәрбие
Бірінші бағытпен ұштасатын іс-шаралар:
«Театр сабақтары»
Мектептегі көпмәдениетті тәрбие- толеранттылық сабақтары. Әлем күніне арналған акциялар. Бірыңғай ақпараттандыру сабақтары.
7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу
Жетінші бағытпен ұштасатын жобалар:
«Ұшқыр ой алаңы»- дебаттық қозғалыс
Ғаламторды қолданудағы мәдениет жіне қауіпсіздік
8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сегізінші бағытпен ұштасатын іс-шаралар:
Бұқаралық спорт түрлеріне оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.Салауатты өмір салтын насихаттау жұмыстары. Баланың дене бітімін жетілдіру, өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау құндылықтарын қалыптастыру
ІІІ. Тәрбие жұмысының жоспары
№ | Тәрбие жұмысының атауы | Аяқтау нысаны | Жауаптылар | Орындаумерзімі |
құндылығын; еңбекті құрметтеу; өмірге деген құрмет сезімін; түрлі кемсітушілікке жол бермеу, адамдардың теңдік құқығы идеясының принципін қалыптастыру. | ||||
№ | Тәрбие жұмысының атауы | Аяқтау нысаны | Жауаптылар | Орындау мерзімі |
1 | 1-11 сыныптарда «Білімге ұмтылу, еңбексүйгіштік және отаншылдық» тақырыбында республикалық сынып сағаты, ашық сабақ. Окушылар бойында патриотизмді қалыптастыру мақсатында: «Ата Заң – Қазақстанның тұрақтылығы мен гүлденуінің негізі» тақырыбында 5-7-сынып оқушылары дөңгелек үстел өткізу. «Тіл мәртебесі –ел мерейі» 10 күндік жоспарын бекіту Ашық сабақтар өткізу (5-11 сыныптар арасында) 7-11 сыныптар арасында мектеп инспекторымен кездесу «Оқушының құқықтары мен міндеттері» баяндамашы 9 сынып жетекшісі Досай Ұлбосын | «Әлеуметтік желіге орналастыру. Анықтама Әлеуметтік желіге орналастыру Анықтама , сурет. Әлеуметтік желіге орналастыру, анықтама, сурет Әлеуметтік желіге орналастыру, анықтама, сурет | ДТІЖО Сынып жетекшілер ДТІЖО- Сынып жетекшілер Педагог ұйымдастырушы және Тілдер бірлестігі ДТІЖО Әлеуметтік педагог. | қыркүйек |
2 | «Террористік шабуыл кезіндегі білім алушылардың іс-әрекеті» Білім алушылардың іс-әрекетімен таныстыру. «Роза Бағланованың 100 жылдығы» ашық сабақ «Мен және көше» 3 - сынып оқушылары арасында жолда жүру ережесі бойынша ашық тәрбие сағаты 25 қазан-Республика күні | Анықтама Сурет Әлеуметтік желіге орналастыру. Анықтама Сурет Әлеуметтік желіге орналастыру. Анықтама Сурет Әлеуметтік желіге орналастыру. Анықтама Сурет Әлеуметтік желіге орналастыру. | ДТІЖО АӘД пән мұғалімі Н.Майкотов Сынып жетекшілер 9 «Ә» сынып жетекшісі 3 сынып жетекшісі 10 сынып жетекшісі | Қазан |
3 | «Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздеріне – 30 жыл» көрме ұйымдастыру «Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері- мақтанышымыз!» "Ғабиден Мұстафин 120 жыл» көрме өткізу | анықтама ашық тәрбие сағаты мектепішілік көрме | Кітапханашы 7 «А» сынып жетекшісі Кітапханашы | қараша |
4 | «Тәуелсіздік бәрінен қымбат» ашық тәрбие сағаты «Бейтаныс емес адамдардың стандартты емес қарым-қатынасын қалай ажыратуға болады» | Жоспар, анықтама Диспуд Жоспар анықтама | 8 «Ә» сынып жетекшісі ДТІЖО Сынып жетекшілер | желтоқсан |
5 | «Оқушының құқығы мен міндеттері» дөңгелек үстел 5-10 сыныптар Буккросинг бұрышын құру | Жоспар, анықтама | Құқық пәнінің мұғалімі Кітапханашы | қаңтар қаңтар-мамыр |
7 | Адал ұрпақ «Шынайы және сатылмайтын еңбек» тақырыбында оқушылар арасында әңгіме «Отбасын қолдау – баланы қолдау!» атты психологиялық отбасын қолдау акциясы | Жоспар Анықтама Жоспар Анықтама | Ұйымдастырушы педагог Әлеуметтік педагог | ақпан |
8 | Сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікке шақыратын пікір-сайыс,, акцияларды оқушылар арасында ұйымдастыру «Отбасы -орта мектеп» мәнерлеп оқу сайысы | Анықтама Бейнеролик Әлеуметтік желіге орналастыру | ДТІЖО Сынып жетекшілер | наурыз |
9 | «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» ҚР заңдарын оқушылар арасында таныстыру. сынып сағаттарын өткізу. | Анықтама | Сынып жетекшілер | сәуір |
10 | Мәншүк | Жоспар, анықтама | мамыр |
Мақсаты: Адамгершілік бейне, адамгершілік сана-сезім; құндылықты сезімдер мен ізгілік қасиеттер, ар-ұят, намыс, парыз, сенім, жауапкершілік, жолдастық, мейірімділік, ұят, табандылық, қайырымдылық, ынтымақтастық, ұлттық келісім құндылығы, өзге халықтардың мәдениеттін, салт-дәстүрін және тілін құрметтеу және дәріптеу құндылығы; өмірге деген этикалық жауапкершілік көзқарас қалыптастыру. | |||||
№ | Тәрбие жұмысының атауы | Аяқтаунысаны | Жауаптылар | Орындаумерзімі | |
1 | Мектепке жол акциясын ұйымдастыру | Жоспар, Анықтама | Әлеуметтік педагог | Тамыз, қыркүйек | |
2 | «Қарттарым аман сау жүрші» әдеби-музыкалық ертеңгілік . Еңбек ардагерлерімен кездесу | Анықтама | 7 «Ә» сынып жетекшісі | Қазан | |
3 | «Ұстаз ұлы тұлға» ұстаздар күніне мерекелік шара өткізу | Сценарий | 6-сынып жетекшісі | Қазан | |
5 | Қош келдің «Жаңа жыл» | Сценарий фотосурет | ДТЖО | Желтоқсан | |
6 | «Абай және ХХІ ғасырдағы – Қазақстан!» ашық тәрбие сағаты | Анықтама | 8 «А» сынып жетекшісі | Ақпан | |
7 | «Мейірбандық – адамның барлық адамгершілігіне түрткі болатын негіз» атты оқушылар арасында дискуссия | Анықтама | Педагог-психолог | Наурыз | |
8 | Оқушылар арасында «Кітап оқу сәні» деген айдарымен «Оқымысты сынып» конкурстары, «Жазғы оқылым», «Кітап бәйгесі», «Отбасымен қосылып оқу», буккросингтер, кітап көрмелері, кездесулер, кітап оқу сағаттары, т.б. ұйымдастыру | Жоспар, Анықтама | Кітапханашы | Сәуір | |
9 | Оқушылар арасында «Қайырымдылық жасампаз күш» тақырыптарында эсселер жаздыру | ҚББ есеп | Тіл мамандары Тәлімгер | Мамыр | |
3. Бағыты: ұлттық тәрбие Мақсаты: жеке тұлғаны жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағыттау, ана мен мемлекеттік тілге, қазақ халқының мәдениетіне, Қазақстан Республикасының этностары мен этностық топтарына құрмет көрсету | |||||
№ | Іс-шараныңатауы | Аяқтаунысаны | Жауаптыорындаушылар | Орындаумерзімі | |
1 | «Туған тілім тірлігімнің айғағы» тілдер мерекесіне апталық жоспарын жасау, шаралар өткізу ( 05-16 қыркүйек аралығы) | Анықтама | Тіл мамандары | Қыркүйек | |
2 | Мектеп оқушыларына академиялық жетістіктері үшін шәкіртақы төлеуді қолдайды. Дебаттық сайыс | Анықтама | Дебат фракциясы | Қазан | |
3 | «Ата-бабамыздың мұрасын сақтаймыз» экскурсия | Анықтама | Сынып жетекшілер | Қараша | |
4 | «Қош бол құтты әліппем» әліппемен қоштасу кеші | Сценарий ақпар | Сынып жетекші | Желтоқсан | |
5 | Анықтама | ДТІЖО | Қаңтар | ||
6 | «Ғажайып алаң» танымдық ойыны | Анықтама | Сынып жетекшілер | Ақпан | |
7 | «Ұлттық құндылықтар – тәрбиенің түп қазығы» мектепішілік мерекелік кеш | Анықтама | 9 «Ә»сынып жетекшісі | Наурыз | |
8 | «Табиғатты аяла» жас өлкетанушылар арасында сенбіліктер ұйымдастыру | Анықтама | ДТІЖО | Сәуір | |
9 | «Шеберлер ауылы: ата-бабамыздың мұрасын сақтаймыз» экскурсия сәндік-қолданбалы өнерлер шығармашылығы | Анықтама | Сынып жетекшілер | Мамыр | |
4. Бағыты: Отбасылық тәрбие Мақсаты: неке құндылығы және отбасы мүшелерін құрметтеу; толыққанды отбасын құру үшін денсаулық құндылығы; рухани байлық; туыстары мен жақындарына деген адалдық сезімі; отбасылық дәстүрлер; мұралар мен салт-дәстүрлерді ұқыпты қарау; ана қасиеті; махаббат, адалдық, достық – сезімдері құндылығы. | |||||
№ | Іс-шараныңатауы | Аяқтаунысаны | Жауаптыорындаушылар | Орындаумерзімі | |
1 | «Отбасы күнін» мерекелеу аясында «Отбасы-бақыт мекені» апталық өткізу. Арнайы жоспарлар әзірлеу «Ата-ананың міндеті тәрбиелеу мен жақсылық жасауды үйрету» дөңгелек үстел | Жоспар, анықтама | ДТІЖО | Қыркүйек | |
2 | Бала тәрбиесіндегі отбасы ролін көтеру. «Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасы аясында мектепте «Әке мектебі» «Аналар мектебі» жоспарын жасау | Жоспар, анықтама | ДТІЖО | қазан | |
3 | «Ұлттың дәстүрі отбасынан бастау алады» оқушылар арасында сұхбат алу | Анықтама | Сынып жетекшілер | Қазан | |
4 | Құндылықтарға негізделген білім беру жобасы аясында «Баламен қалай сенімді қарым-қатынас орнатуға болады» ата-аналарға арналған психологиялық тренинг ұйымдастыру | Анықтама | Психолог | Қараша | |
5 | Жергілікті атқарушы органдары өкілдерінің қатысуымен ата-аналар қауымдастығының алдында әрбір оқу тоқсанының қорытындысы бойынша қоғамдық тыңдаулар (Ашық баяндамалар) өткізу | Қоғамдықтыңдаулар | ДТІЖО | Желтоқсан | |
6 | «Бала тәрбиесі – болашақ кепілі» ата – аналар жиналысы | Форум | Сынып жетекші | Қаңтар | |
7 | «Менің отбасымдағы орным» сауалнама жүргізу. «Отбасын қолдау – баланы қолдау!» атты психологиялық отбасын қолдау акциясы | Сауалнама анықтама | Психолог Сынып жетекшілер | Ақпан | |
8 | «8 наурыз – Халықаралық Аналар күніне» арналған шаралар ұйымдастыру «Анаммен өткізген бір күн» мектепішілік аналар кеңесінің жұмысы | Сценарий | ДТІЖО | Наурыз | |
9 | .Әкем-асқар тауым» , эссе ашық сынып сағаты «Анаммен өткізген бір күн» видеролик | Анықтама | Сынып жетекші | Сәуір | |
10 | «Мен мектепке барамын» даярлықпен қоштасу «Бастауышым- бал бұлағым» бастауышпен қоштасу | Сынып жетекшілер | Мамыр | ||
11 | «Ең үздік отбасы» тақырыбында әрдайым белсенді қатысатын ата-аналарды марапаттау | Анықтама | ДТІЖО | Мамыр | |
5.Бағыты: Еңбек, экономикалықжәнеэкологиялықтәрбие Мақсаты: еңбекеңжоғарықұндылықретінде; шығармашылықеңбек; еңбекмәдениеті; экономикалық сана-сезім; мамандық; мансап; функционалдықсауаттылық; компьютерліксауаттылық; жаһандықэкологиялық сана-сезім; экомәдениетқұндылығы, экологиялықмәдениет; табиғатқаерекшеқұндылықретіндегісүйіспеншіліксезімі; туғанжергежәнекішіОтанғадегенсүйіспеншіліксезімітәріздіқұндылықтардықалыптастыру | |||||
№ | Іс-шараныңатауы | Аяқтаунысаны | Жауаптыорындаушылар | Орындаумерзімі | |
1 | Оқушыларды түрлі үйірмеге тарту.Үйірме жұмысы кестесін құру. Қауіпсіздік ережесімен таныстыру. «Біз экономика туралы не білеміз?» әңгіме жүргізу тәрбие сағаттары | Жоспар, анықтама | ДТІЖО Сын жетекшілер | Қыркүйек | |
2 | «Алтын күз» әдеби музыкалық кеші 7-11 сынып аралығында өткізу «Табиғатты аялайық» сурет байқауын 1-11-сыныптар аралығында өткізу | Анықтама Әлеуметтік желіге орналастыру | 9 «Ә» сынып жетекшісі | Қазан | |
3 | «Мамандық таңдау-маңызды шешім» дөңгелек үстел | Анықтама | 11 сынып жетекшісі | Қараша | |
4 | «Табиғат анаң, оны қорға балам» тақырыбында жас ақындар байқауын өткізу. | Анықтама | Тіл мамандары | Желтоқсан | |
5 | «Іскерлік қарым-қатынас этикасы» оқушылар арасында сынып сағаттарын өткізу | анықтама | Сынып сағаттары | Қаңтар | |
6 | «Эко әлем» жобасы «Қоқыссыз әлем», «Біз табиғатты қорғаймыз» оқушыларды әлеуметтік жауапкершілік пен экологиялық мәдениетке тәрбиелеу | Бейнеролик Анықтама | Сынып жетекшілер | Ақпан | |
7 | «Аяласаң табиғатты аяла» 2-4 сынып оқушылары арасында театрландырған көрініс | Анықтама Әлеуметтік желіге орналастыру | Ұйымдастырушы педагог | Наурыз | |
8 | «Құстар біздің досымыз» құстарға қамқорлық жасау | анықтама | Пән жетекшілері тәлімгер | Сәуір | |
9 | «Экологияның басқа ғылымдармен байланысы» дөңгелек үстел | Жоспар, анықтама | Пән мұгалімдері | Мамыр | |
6. Бағыты: көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие Мақсаты: жалпымәденимінез-құлықдағдыларынқалыптастыру, жекетұлғаныңөнерменшынайылыққаэстетикалықобъектілердіқабылдауға, меңгеруге, бағалауғадайындығындамыту, білімберуұйымдарындакөпмәдениортақұру. | |||||
№ | Іс-шараныңатауы | Аяқтаунысаны | Жауаптыорындаушылар | Орындаумерзімі | |
1 | Ереже – мектептің негізгі заңы, мінез-құлық ережемен таныстыру | Мәлімет | ДТІЖО | Қыркүйек | |
2 | «Д.Қонаевтың 110» тақырыбында ашық сабақ | Анықтама | 4 сынып жетекшісі | қыркүйек | |
3 | «Мектептегі өнерлі оқушылар» атты кеш ұйымдастыр | Анықтама | Пән мұғалімдері | Қараша | |
4 | Жаңа жылдық шырша мекрекесін өткізу. Жоспар жасау | Анықтама | 10 сынып жетекшілері | Желтоқсан | |
5 | «Отбасы -орта мектеп» мәнерлеп оқу сайысы | Анықтама | Бастауыш сынып жетекшілері | Қаңтар | |
6 | «Мамандығым – мақтанышым» ашық сынып сағаты 11 сынып. | Фото, анықтама | Сынып Жетекші | Ақпан | |
7 | «Сен құқығыңды білесің ба ?» оқушылар арасында сауалнама жүргізу. | Сауалнама, анықтама | Сынып жетекшілер Психолог | Наурыз | |
8 |
| Анықтама | ДТІЖО | Сәуір | |
9 | «Алақай, жаз!» оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру | ҚББ ақпарат | Мектеп әкімшілігі | Мамыр | |
7. Бағыты: зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу Мақсаты: білімнің құндылығын; зияткерлік позицияның құндылығын; әр тұлғаның кӛшбасшылық қасиеттері мен дарындылығы құндылығын; ал ақпараттылық мәдениеті – кибермәдениетті және кибергигиенаны қалыптастыру. | |||||
№ | Іс-шараныңатауы | Аяқтаунысаны | Жауаптыорындаушылар | Орындаумерзімі | |
1 | Дарынды оқушылардың көшбасшылық қасиеттерін, дарындылығын дамыту жұмыстары. Оқушыларды үйірмелерге, жобалық олимпиадаларға қатысуын қадағалау «Мұхтар Әуезовтың 125 жылдық» әдеби кеш | Анықтама | Пән мұғалімдері Сынып жетекшілер | Қыркүйек | |
2 | «Оқушының өздігінен іздену жұмыстары» туралы әңгімелер жүргізу. Ғылыми зерттеулер. Оқушыларды ғылыми жобалауға қатыстыру. | Анықтама | Пән мұғалімдері | Қазан | |
3 | Роза Бағланова – 100 жыл әдеби музыкалық кеш | Анықтама | 9 «ә» сынып жетекшісі | Қараша | |
4 | Баланың өміріне ата-анадан гөрі қоршаған орта көбірек әсер етеді. | Анықтама | Дебат фракциясы | Желтоқсан | |
5 | «Мамандық таңдауда жеке қалаудан ата-ананың қалауын жоғары қояды.» | Анықтама | Дебат фракциясы | Қаңтар | |
6 | Оскар премиясын тағайындаудағы кино-фиольмдердің арнайы стандартқа сәйкес келуін міндеттеу ақталмайды деп есептеледі. | Анықтама | Дебат фракциясы | Ақпан | |
7 | «Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ» | Анықтама | Бастауыш сынып жетекшілері | наурыз | |
8 | «Қауіпсіз интернет» балалардың зорлық-зомбылық пен суицидті насихаттайтын кейбір сайттар туралы оқушылардың пікірлері, көзқарастарын тыңдау | Анықтама | Психолог | мамыр | |
9 | Оқушыларға «Өмір құндылығы» туралы фильмдерді көрсету арқылы өз ойларын ортаға салу және талдау. | Мәлімет | Психолог | Мамыр | |
8. Бағыты: дене тәрбиесі, салауатты өмір салты Мақсаты: салауатты өмір салты, дене тәрбиесі мен спорт, физикалық жетілдіру, өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау құндылығы қалыптастыру. | |||||
№ | Іс-шараның атауы | Аяқтаунысаны | Жауаптыорындаушылар | Орындаумерзімі | |
1 | Оқушылардың спорт секциялары мен қамтылуын бақылауда ұстау «Денсаулық зор байлық» іс-шарасы бойынша түрлі спорттық жарыстарды ұйымдастыру. 5-9 сыныптар | Жоспар, анықтама | Дене шынықтыру пәні мұғалімдері | Қыркүйек | |
2 | «Салауатты өмір салтын ұстанамыз» отбасылық спорттық ойын түрлерінен жарыс | Анықтама Бейнеролик | 6 сынып жетекшісі | Қазан | |
3 | «Зиянды заттардан сақтан!» оқушылар арасында челендж ұйымдастыру. | Анықтама | 5-10 сыныптар Сынып жетекшілер | Қараша | |
4 | «Спорт – менің досым» спорт сайыстарын ұйымдастыру «Жат әрекеттен сақтан!» қабілеттілікті арттыру сайысын ұйымдастыру. | Жоспар, анықтама | Мед қызметкер Сынып жетекшілер | желтоқсан | |
5 | Оқушылар арасында «Жат әрекеттен сақтан!» тақырыбында кинофильм көрсету. Арнайы маман дәрігерлермен кездесу. | Анықтама | Мед қызметкер | Қаңтар | |
6 | «Дұрыс тамақтану – денсаулық кепілі» Мектеп медициналық қызметкерлерімен кездесу | Анықтама | ДТІЖО Мектеп медициналық қызметкері | Ақпан | |
7 | Жүйен жүйесіне түсетін күшьтен психологиялық арылу әдісі 9-11 сынып оқушылар арасында | Анықтама | Психолог | Наурыз | |
8 | «Дені саудың – тәні сау!» 1-4 сыныптар арасында эстафеталық ойын түрлерінен жарыс ұйымдастыру | Анықтама | Дене тәрбиесі мұғалімдері | Сәуір | |
9 | «Денсаулық терең байлық» 8-9-сыныптар арасында спорттық сайыстар өткізу | Анықтама | Пән мұғалімдері | Мамыр |