Тәрбие жоспары » Көбіков мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Х.Көбіков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
10
сентябрь
2022

Тәрбие жоспары

«Х.Көбіков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тәрбие жұмысының 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
ТӘЖІРИБЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің   2019 жылғы «15» сәуірдегі№145 бұйрығына 2-қосымша, Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие жүйесі білім берудің барлық деңгейлерінде бірыңғай идеологиялық және құндылықтар тәсілдеріне құрылады.
Тәрбие жұмыстары барлық ынталы тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның кең ауқымда қатысуымен кешенді түрдегі бірлескен жұмыс
Тәрбие жұмысының  мақсаты:
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145  бұйрығы негізінде 2019-2024 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асыруды ұйымдастыру;
  • Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие жүйесі білім берудің барлық деңгейлерінде бірыңғай идеологиялық және құндылықтар тәсілдеріне құрылады. Тәрбие жұмыстары барлық ынталы тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның кең ауқымда қатысуымен кешенді түрде жұмыс жүргізу;
·Мектеп оқушыларының Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласы аясында, 
·Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау,
·Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін-өздері танытуларына, әлеуметтенуіне, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау.
·Адами капиталдың сапасын жақсарту мақсатында жастар патриотизм тәрбиелеуге және мұғалімдердің сана-сезімін жаңғыртуға аса мән береді.
Тәрбие жұмысының  міндеттері:
  1. Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриоттың қалыптасуына; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету.
  2. Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету.
  3. Тұлғаның жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.
  4. Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын, психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету. 
  5. Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі іске асыруына саналы қарым-қатынас қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту, сондай-ақ эволюция идеяларын қабылдау қабілетіне және оны күнделікті өмірде басшылыққа алуына ықпал ету.
  6. Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету. 
  7. Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету, жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнерде және болмыста эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.
  8. Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
  9. Балалар мен жастардың бойында Қазақстанға сырттан енуші этнодіни экстремизм мен түрлі радикалды ағымдарға қарсы әрекет ете алатын дағдылар қалыптастыру.
  10. Патриотизм кіндік қаның тамған жеріңе, өскен аулыңа, қала мен өңіріңе, яғни туған      жерге деген сүйіспеншіліктен басталады.Туған жерге, оның мәдениетіне, салт-дәстүріне айрықша іңкәрлікпен атсалысу – шынайы патриотизмнің маңызды көріністерінің бірі, ұлт ететін мәдени-генетикалық кодтың негізі.
Күтілетін нәтижелер:
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері:
  • Қазақстанда жеке тұлға іс-әрекетінің дұрыс уәждемелік-құндылықты аясын; Білім алушы жастарда қазақстандық патриотизмды, азаматтық өзіндік санасын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, толеранттылық және рухани-адамгершілік қасиеттерді қалыптастырудың артып отырған деңгейін;
  • Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар арқылы мәдениет негіздерін, ана тілі мен мемлекеттік тілге және этномәдениеткеқұрметі;
  • Рухани дамыған және жоғары адамгершілікті тұлға қалыптастыруда білім беру мазмұнының тәрбиелік әлеуетін күшейтуді; 
  • Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттыруды, қамқоршылық кеңестерінің рөлін көтеруді;
  • Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамытуын;
  • Тұлғаның дамыған экономикалық ойын және кәсіби қалыптасуға саналы қарым-қатынасын қалыптастыруды;
  • Табиғатты сақтауда белсенді азаматтық ұстанымын; экологиялық сауаттылығы мен мәдениетінің жоғары деңгейін;
  • Табысты әлеуметтенуді, өздігімен білім алу мен өзін-өзі жүзеге асыруды, отбасы институтының өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тәрбиелеуін нығайтуға саналы түрде қатысуын қамтамасыз етуі тиіс. 
  • Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің жалпы векторы үйлесімді, жан-жақты дамыған, рухани-адамгершілік қасиеттері бар, таңдау жасау жағдайында өздігімен шешім қабылдауға даяр, ынтымақтастыққа және мәдениетаралық қарым-қатынасқа қабілетті, елінің тағдыры үшін жауапкершілік сезімі бар, «Қазақстан-2050» Стратегиясының басты мақсаты − Мәңгілік Ел болу жолындағы ұлы істерге белсенді қатысатын адам қалыптастыруға бағытталған.
Іске асыру тетіктері
  •  Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын, Тәрбиенің кешенді бағдарламасын, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, барлық үлгідегі, деңгейдегі және меншік түріндегі білім беру ұйымдарында оқу бағдарламалары мен оқулықтарды, тәрбие бағдарламаларын әзірлеуде Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері негіз болады.
І. Орта білім беру ұйымдарында тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың нормативті-құқықтық базасы келесідей құжаттарға сәйкес жүргізіледі: 
  1. «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы;
  2. Қазақстан Республикасының Конституциясы; 
  3. «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі. 26 желтоқсан 2011жыл; 
  4. «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы Заңы; 
  5. «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы;
  6. «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 02 шілдедегі №169VI Заңы;
  7. «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы;
  8. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
  9. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері. 
  10. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы №525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында ӛлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.
ТӘРБИЕНІҢ  БАСЫМ  БАҒЫТТАРЫ:
1.Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие
2. Рухани-танымдық тәрбие
3. Ұлттық тәрбие
4.Отбасылық тәрбие
5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
6.Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие 
7.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу
8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын қалыптастыру
ІІ. Ғылыми әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету:
Тәрбиенің негізгі мазмұнын жаңартудың басым бағыттарымен жобаларды іске асырудағы байланыстар
«Рухани жаңғыру» бағдарламасының әр бағыты қоғамдық сананы жаңғыртудың барлық негізгі бағыттарын есепке ала отырып жүзеге асырылады
1.  Жаңа Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу
Бірінші бағытпен ұштасатын жобалар:
   «Мектептің өзін-өзі басқаруы»
  «Құқықтық сана-қауымға пана»
  «Туған елге тағзым» жалпы  республикалық экспедиция
  «Қазақ мәдениетінің антологиясы» әлеуметтік жоба
  «Қазақстанның қасиетті рухани құндылықтары», «Қазақстанның киелі географиясы»
  «Ұлы дала мұрагерлері»
2.  Рухани - танымдық тәрбие 
Екінші бағытпен ұштасатын іс-шаралар:
  «Оқуға құштар мектеп», «Музей сабақтары»
  «Қазақстанның ұлы ақындары мен ұлы жазушылары», «Адамзаттың ұлы ұстаздары», «Қазақстанның ұлы ойшылдары мен философтары» тақырыптарында әдеби кештер.
  Рухани адамгершілік мазмұндағы тесттер мен сұхбаттар.
3.  Ұлттық  тәрбие
Үшінші бағытпен ұштасатын жобалар:
  «Дәстүр мен ғұрып» жобасы арқылы цифрлық дәуір ерекшеліктерімен байланыстыру.
4.  Отбасылық  тәрбие
Төртінші бағытпен ұштасатын жобалар және іс-шаралар:
  «Отбасы-мектеп»
  «Ата-анамыздың жұмыс орнынан 10 күн», «Отбасы-мектеп», «Ауылдағы екі апта», «Мектептегі бір күн».
  Ата-аналар жиналыстарын дәстүрлі емес форматта өткізу
  Ата-аналар сенбіліктері, «Психологиялық тренингтер», «Тәжірибе алмасу», «Отбасын таныстыру»
5.  Еңбек, экономикалық  және экологиялық  тәрбие
Бесінші бағытпен ұштасатын жобалар:
  «Еңбек елдің мұраты», «Үнем – қоғам қуаты», «Ерте жастан экологиялық мәдениет», «Қоғамға қызмет».
  Оқушылардың кәсіби диагносткасын жүргізу іс-шарасы, анықтау жұмыстары.
6.  Көпмәдениетті  және   көркемэстетикалық  тәрбие
Бірінші бағытпен ұштасатын іс-шаралар:
  «Театр сабақтары»
  Мектептегі көпмәдениетті тәрбие- толеранттылық сабақтары. Әлем күніне арналған акциялар. Бірыңғай ақпараттандыру сабақтары.
7.  Зияткерлік  тәрбие, ақпараттық  мәдениетті   тәрбиелеу
Жетінші бағытпен ұштасатын жобалар:
  «Ұшқыр ой алаңы»- дебаттық қозғалыс
  Ғаламторды қолданудағы мәдениет жіне қауіпсіздік
8.  Дене  тәрбиесі, салауатты  өмір салтын қалыптастыру
Сегізінші бағытпен ұштасатын іс-шаралар:
  Бұқаралық спорт түрлеріне оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.Салауатты өмір салтын насихаттау жұмыстары. Баланың дене бітімін жетілдіру, өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау құндылықтарын қалыптастыру
                                             ІІІ. Тәрбие жұмысының жоспары
Тәрбие жұмысының атауыАяқтау нысаныЖауаптыларОрындаумерзімі
  1. Бағыты: Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие
Мақсаты: білім алушылардың бойында патриотизм сезімін, құқықтық және азаматтық сана-сезім; тұлғалық еркіндік құндылығын; адамаралық және топаралық төзімділік құндылығын; зорлық зомбылық пен агрессияға жол бермеу; меншік пен материалдық молшылық
құндылығын; еңбекті құрметтеу; өмірге деген құрмет сезімін; түрлі кемсітушілікке жол бермеу, адамдардың теңдік құқығы идеясының принципін қалыптастыру.
Тәрбие жұмысының атауыАяқтау нысаныЖауаптыларОрындау мерзімі
11-11 сыныптарда «Білімге ұмтылу, еңбексүйгіштік және отаншылдық»  тақырыбында республикалық  сынып сағаты, ашық сабақ.
  Окушылар бойында патриотизмді қалыптастыру мақсатында:
«Ата Заң – Қазақстанның тұрақтылығы мен гүлденуінің негізі» тақырыбында 5-7-сынып оқушылары  дөңгелек үстел өткізу.
 «Тіл мәртебесі –ел мерейі» 10 күндік  жоспарын бекіту
Ашық сабақтар өткізу
(5-11 сыныптар арасында)
7-11 сыныптар арасында мектеп инспекторымен кездесу
«Оқушының құқықтары мен міндеттері» баяндамашы 9 сынып жетекшісі Досай Ұлбосын 
«Әлеуметтік желіге орналастыру.
Анықтама
Әлеуметтік желіге орналастыру
Анықтама , сурет.
Әлеуметтік желіге орналастыру, анықтама, сурет
Әлеуметтік желіге орналастыру, анықтама, сурет
ДТІЖО
Сынып жетекшілер 
ДТІЖО-
Сынып жетекшілер
Педагог ұйымдастырушы және 
Тілдер бірлестігі 
ДТІЖО
Әлеуметтік педагог.
 қыркүйек
2«Террористік шабуыл кезіндегі білім алушылардың іс-әрекеті» Білім алушылардың іс-әрекетімен таныстыру.
«Роза Бағланованың 100 жылдығы» ашық сабақ
«Мен және көше»  3 - сынып оқушылары арасында жолда жүру ережесі бойынша ашық тәрбие сағаты
25 қазан-Республика күні
Анықтама
Сурет
Әлеуметтік желіге орналастыру.
Анықтама
Сурет
Әлеуметтік желіге орналастыру.
Анықтама
Сурет
Әлеуметтік желіге орналастыру.
Анықтама
Сурет
Әлеуметтік желіге орналастыру.
ДТІЖО
АӘД пән мұғалімі Н.Майкотов
Сынып жетекшілер 
9 «Ә» сынып жетекшісі 
3 сынып жетекшісі
10 сынып жетекшісі
Қазан
3«Қазақстан Республикасының  мемлекеттік рәміздеріне – 30 жыл» көрме ұйымдастыру 
 «Қазақстан Республикасының мемлекеттік  рәміздері- мақтанышымыз!»
"Ғабиден Мұстафин 120 жыл»     көрме өткізу
анықтама
ашық тәрбие сағаты
мектепішілік көрме
Кітапханашы
7 «А» сынып жетекшісі
Кітапханашы
қараша
4«Тәуелсіздік бәрінен қымбат» ашық тәрбие сағаты
«Бейтаныс емес адамдардың стандартты емес қарым-қатынасын қалай ажыратуға болады»
Жоспар, анықтама
Диспуд Жоспар анықтама
8 «Ә» сынып жетекшісі 
ДТІЖО
Сынып жетекшілер
желтоқсан
5«Оқушының құқығы мен міндеттері»  дөңгелек үстел
5-10 сыныптар 
Буккросинг бұрышын құру
Жоспар, анықтамаҚұқық пәнінің мұғалімі 
Кітапханашы
қаңтар
қаңтар-мамыр
7Адал ұрпақ  «Шынайы және сатылмайтын еңбек» тақырыбында     оқушылар арасында әңгіме
«Отбасын қолдау – баланы қолдау!» атты психологиялық отбасын қолдау акциясы
Жоспар
Анықтама
Жоспар Анықтама
Ұйымдастырушы педагог
Әлеуметтік педагог
ақпан
8Сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікке шақыратын пікір-сайыс,, акцияларды оқушылар арасында ұйымдастыру
«Отбасы -орта мектеп» мәнерлеп оқу сайысы
Анықтама
Бейнеролик Әлеуметтік желіге орналастыру
ДТІЖО 
Сынып жетекшілер
наурыз
9«Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» ҚР заңдарын оқушылар арасында таныстыру. сынып сағаттарын өткізу.Анықтама
Сынып жетекшілер сәуір
10МәншүкЖоспар, анықтама
мамыр
  1. Бағыты: Рухани-танымдық тәрбие 

Мақсаты: Адамгершілік бейне, адамгершілік сана-сезім; құндылықты сезімдер мен ізгілік қасиеттер, ар-ұят, намыс, парыз, сенім, жауапкершілік, жолдастық, мейірімділік, ұят, табандылық, қайырымдылық, ынтымақтастық, ұлттық келісім құндылығы, өзге халықтардың мәдениеттін, салт-дәстүрін және тілін құрметтеу және дәріптеу құндылығы; өмірге деген этикалық жауапкершілік көзқарас қалыптастыру.

Тәрбие жұмысының атауыАяқтаунысаныЖауаптыларОрындаумерзімі
1Мектепке жол акциясын ұйымдастыруЖоспар,
Анықтама
Әлеуметтік педагог
Тамыз,
қыркүйек
2«Қарттарым аман сау жүрші»  әдеби-музыкалық ертеңгілік . Еңбек ардагерлерімен кездесуАнықтама 7 «Ә» сынып жетекшісі Қазан
3«Ұстаз ұлы тұлға» ұстаздар күніне мерекелік шара өткізуСценарий6-сынып жетекшісіҚазан
5 Қош келдің «Жаңа жыл»Сценарий
фотосурет
ДТЖОЖелтоқсан
6«Абай және ХХІ ғасырдағы – Қазақстан!» ашық тәрбие сағатыАнықтама8 «А» сынып жетекшісіАқпан
7«Мейірбандық – адамның барлық адамгершілігіне түрткі болатын негіз» атты оқушылар арасында дискуссияАнықтамаПедагог-психологНаурыз
8Оқушылар арасында «Кітап оқу сәні» деген айдарымен  «Оқымысты сынып» конкурстары,  «Жазғы оқылым», «Кітап бәйгесі», «Отбасымен қосылып оқу», буккросингтер, кітап көрмелері, кездесулер, кітап оқу сағаттары, т.б. ұйымдастыруЖоспар,
Анықтама
КітапханашыСәуір 
9Оқушылар арасында  «Қайырымдылық жасампаз күш» тақырыптарында эсселер жаздыруҚББ есепТіл мамандары
Тәлімгер
Мамыр
3.      Бағыты: ұлттық тәрбие
Мақсаты: жеке тұлғаны жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағыттау, ана мен мемлекеттік тілге, қазақ халқының мәдениетіне,     Қазақстан Республикасының этностары мен этностық топтарына құрмет көрсету
Іс-шараныңатауыАяқтаунысаныЖауаптыорындаушыларОрындаумерзімі
1«Туған тілім тірлігімнің айғағы» тілдер мерекесіне апталық жоспарын жасау, шаралар өткізу ( 05-16 қыркүйек аралығы)АнықтамаТіл мамандарыҚыркүйек
2Мектеп оқушыларына академиялық жетістіктері үшін шәкіртақы төлеуді қолдайды.
Дебаттық сайыс
АнықтамаДебат фракциясы          Қазан
3 «Ата-бабамыздың мұрасын сақтаймыз» экскурсия АнықтамаСынып жетекшілерҚараша 
4«Қош бол құтты әліппем» әліппемен қоштасу кешіСценарий 
ақпар
Сынып жетекшіЖелтоқсан 
5
АнықтамаДТІЖОҚаңтар 
6«Ғажайып алаң» танымдық ойыныАнықтамаСынып жетекшілерАқпан 
7«Ұлттық құндылықтар – тәрбиенің түп қазығы» мектепішілік мерекелік кешАнықтама9 «Ә»сынып жетекшісіНаурыз 
8«Табиғатты аяла» жас өлкетанушылар арасында сенбіліктер ұйымдастыруАнықтамаДТІЖОСәуір 
9«Шеберлер ауылы: ата-бабамыздың мұрасын сақтаймыз» экскурсия сәндік-қолданбалы өнерлер шығармашылығыАнықтамаСынып жетекшілерМамыр  
4. Бағыты: Отбасылық тәрбие
Мақсаты: неке құндылығы және отбасы мүшелерін құрметтеу; толыққанды отбасын құру үшін денсаулық құндылығы; рухани байлық; туыстары мен жақындарына деген адалдық сезімі; отбасылық дәстүрлер; мұралар мен салт-дәстүрлерді ұқыпты қарау; ана қасиеті; махаббат, адалдық, достық – сезімдері құндылығы.

Іс-шараныңатауыАяқтаунысаныЖауаптыорындаушыларОрындаумерзімі
1«Отбасы күнін» мерекелеу аясында  «Отбасы-бақыт мекені»    апталық өткізу. Арнайы жоспарлар әзірлеу 
«Ата-ананың міндеті тәрбиелеу мен жақсылық жасауды үйрету» дөңгелек үстел
Жоспар, анықтамаДТІЖОҚыркүйек 
2Бала тәрбиесіндегі отбасы ролін көтеру. «Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасы аясында мектепте  «Әке мектебі» «Аналар мектебі» жоспарын жасауЖоспар, анықтамаДТІЖОқазан
3«Ұлттың дәстүрі отбасынан бастау алады» оқушылар арасында сұхбат алуАнықтама Сынып жетекшілер
Қазан 
4Құндылықтарға негізделген білім беру жобасы аясында «Баламен қалай сенімді қарым-қатынас орнатуға болады»  ата-аналарға арналған психологиялық тренинг ұйымдастыруАнықтама Психолог
Қараша 
5Жергілікті атқарушы органдары өкілдерінің қатысуымен ата-аналар қауымдастығының алдында әрбір оқу тоқсанының қорытындысы бойынша қоғамдық тыңдаулар (Ашық баяндамалар) өткізуҚоғамдықтыңдауларДТІЖОЖелтоқсан
6«Бала тәрбиесі – болашақ кепілі» ата – аналар жиналысыФорумСынып жетекшіҚаңтар 
7«Менің отбасымдағы орным» сауалнама жүргізу.
«Отбасын қолдау – баланы қолдау!» атты психологиялық отбасын қолдау акциясы
Сауалнама
анықтама
Психолог
Сынып жетекшілер
Ақпан 
8«8 наурыз – Халықаралық Аналар күніне» арналған шаралар     ұйымдастыру
«Анаммен өткізген бір күн» мектепішілік аналар кеңесінің жұмысы
СценарийДТІЖОНаурыз 
9.Әкем-асқар тауым»  , эссе ашық сынып сағаты  
«Анаммен өткізген бір күн» видеролик 
АнықтамаСынып жетекшіСәуір 
10«Мен мектепке барамын» даярлықпен қоштасу
«Бастауышым- бал бұлағым» бастауышпен қоштасу

Сынып жетекшілерМамыр 
11«Ең үздік отбасы» тақырыбында әрдайым белсенді қатысатын ата-аналарды  марапаттауАнықтама ДТІЖОМамыр 
5.БағытыЕңбекэкономикалықжәнеэкологиялықтәрбие
Мақсатыеңбекеңжоғарықұндылықретіндешығармашылықеңбекеңбекмәдениетіэкономикалық сана-сезіммамандықмансапфункционалдықсауаттылықкомпьютерліксауаттылықжаһандықэкологиялық сана-сезімэкомәдениетқұндылығыэкологиялықмәдениеттабиғатқаерекшеқұндылықретіндегісүйіспеншіліксезімітуғанжергежәнекішіОтанғадегенсүйіспеншіліксезімітәріздіқұндылықтардықалыптастыру
Іс-шараныңатауыАяқтаунысаныЖауаптыорындаушыларОрындаумерзімі
1Оқушыларды түрлі үйірмеге тарту.Үйірме жұмысы кестесін құру.
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.
«Біз экономика туралы не білеміз?» әңгіме жүргізу        тәрбие сағаттары        
Жоспар,  анықтамаДТІЖО
Сын жетекшілер
Қыркүйек
2 «Алтын күз»     әдеби музыкалық кеші 7-11 сынып аралығында өткізу
«Табиғатты аялайық» сурет байқауын 1-11-сыныптар аралығында өткізу
Анықтама 
Әлеуметтік желіге орналастыру
9 «Ә» сынып жетекшісі
Қазан
3«Мамандық таңдау-маңызды шешім»  дөңгелек үстелАнықтама 11 сынып жетекшісіҚараша
4«Табиғат анаң, оны қорға балам» тақырыбында жас ақындар байқауын өткізу.Анықтама Тіл мамандарыЖелтоқсан
5«Іскерлік қарым-қатынас этикасы»  оқушылар арасында сынып сағаттарын өткізуанықтамаСынып сағаттарыҚаңтар
6«Эко әлем» жобасы «Қоқыссыз әлем», «Біз табиғатты қорғаймыз» оқушыларды әлеуметтік жауапкершілік пен экологиялық мәдениетке тәрбиелеуБейнеролик
Анықтама 
Сынып жетекшілерАқпан
7«Аяласаң табиғатты аяла»  2-4 сынып оқушылары арасында театрландырған көрініс Анықтама
Әлеуметтік желіге орналастыру
Ұйымдастырушы педагогНаурыз
8«Құстар біздің досымыз» құстарға қамқорлық жасауанықтамаПән жетекшілері
тәлімгер
Сәуір
9«Экологияның басқа ғылымдармен байланысы» дөңгелек үстел Жоспар, анықтамаПән мұгалімдері
Мамыр
6. Бағытыкөпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
Мақсатыжалпымәденимінез-құлықдағдыларынқалыптастыружекетұлғаныңөнерменшынайылыққаэстетикалықобъектілердіқабылдауғамеңгеругебағалауғадайындығындамытубілімберуұйымдарындакөпмәдениортақұру.

Іс-шараныңатауыАяқтаунысаныЖауаптыорындаушыларОрындаумерзімі
1Ереже – мектептің негізгі заңы, мінез-құлық ережемен таныстыруМәлімет ДТІЖОҚыркүйек 
2«Д.Қонаевтың 110» тақырыбында ашық сабақАнықтама 4 сынып жетекшісіқыркүйек
3«Мектептегі өнерлі оқушылар» атты кеш ұйымдастырАнықтама Пән мұғалімдеріҚараша
4Жаңа жылдық шырша мекрекесін өткізу. Жоспар жасауАнықтама10 сынып жетекшілеріЖелтоқсан
5«Отбасы -орта мектеп» мәнерлеп оқу сайысы Анықтама   Бастауыш сынып жетекшілеріҚаңтар
6«Мамандығым – мақтанышым» ашық сынып сағаты 11 сынып. Фото, анықтамаСынып
Жетекші
Ақпан
7«Сен құқығыңды білесің ба ?» оқушылар арасында сауалнама жүргізу.Сауалнама, анықтамаСынып жетекшілер
Психолог
Наурыз
8
«Кітап оқу сән» Оқушылар өздері оқыған әдеби кітаптары мазмұнымен өзара пікірлесу
АнықтамаДТІЖОСәуір
9«Алақай, жаз!» оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыруҚББ ақпаратМектеп әкімшілігіМамыр 
7. Бағыты:  зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу
Мақсаты: білімнің құндылығын; зияткерлік позицияның құндылығын; әр тұлғаның кӛшбасшылық қасиеттері мен дарындылығы құндылығын;                         ал ақпараттылық мәдениеті – кибермәдениетті және кибергигиенаны қалыптастыру.
Іс-шараныңатауыАяқтаунысаныЖауаптыорындаушыларОрындаумерзімі
1Дарынды оқушылардың көшбасшылық қасиеттерін, дарындылығын дамыту жұмыстары.
Оқушыларды     үйірмелерге, жобалық олимпиадаларға қатысуын қадағалау
«Мұхтар Әуезовтың 125 жылдық» әдеби кеш
Анықтама Пән мұғалімдері
Сынып жетекшілер
Қыркүйек
2«Оқушының өздігінен іздену жұмыстары» туралы әңгімелер жүргізу.
 Ғылыми зерттеулер. Оқушыларды ғылыми жобалауға қатыстыру.
АнықтамаПән мұғалімдеріҚазан
3Роза Бағланова – 100 жыл  әдеби музыкалық кешАнықтама9 «ә» сынып жетекшісіҚараша
4Баланың өміріне ата-анадан гөрі қоршаған орта көбірек әсер етеді.АнықтамаДебат фракциясыЖелтоқсан
5«Мамандық таңдауда жеке қалаудан ата-ананың қалауын жоғары қояды.»АнықтамаДебат фракциясыҚаңтар
6 Оскар премиясын тағайындаудағы кино-фиольмдердің арнайы стандартқа сәйкес келуін міндеттеу ақталмайды деп есептеледі.
Анықтама  Дебат фракциясы Ақпан
7 «Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ»  АнықтамаБастауыш сынып жетекшілерінаурыз
8«Қауіпсіз интернет» балалардың зорлық-зомбылық пен суицидті насихаттайтын кейбір сайттар туралы оқушылардың пікірлері, көзқарастарын тыңдауАнықтамаПсихологмамыр
9Оқушыларға «Өмір құндылығы» туралы фильмдерді көрсету арқылы өз ойларын ортаға салу және талдау. МәліметПсихологМамыр
8. Бағыты: дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Мақсаты: салауатты өмір салты, дене тәрбиесі мен спорт, физикалық жетілдіру, өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау құндылығы қалыптастыру.

Іс-шараның атауыАяқтаунысаныЖауаптыорындаушыларОрындаумерзімі
1Оқушылардың спорт секциялары мен қамтылуын бақылауда ұстау
«Денсаулық зор байлық» іс-шарасы бойынша түрлі спорттық жарыстарды     ұйымдастыру. 5-9 сыныптар
Жоспар, анықтамаДене шынықтыру пәні мұғалімдеріҚыркүйек
2«Салауатты өмір салтын ұстанамыз» отбасылық спорттық ойын түрлерінен жарыс Анықтама
Бейнеролик 
6 сынып жетекшісіҚазан
3 «Зиянды заттардан сақтан!» оқушылар арасында челендж ұйымдастыру.Анықтама 5-10 сыныптар
Сынып жетекшілер
Қараша
4«Спорт – менің досым» спорт сайыстарын  ұйымдастыру             
 «Жат әрекеттен сақтан!» қабілеттілікті арттыру сайысын ұйымдастыру.
Жоспар, анықтамаМед қызметкер
Сынып жетекшілер        
желтоқсан
5Оқушылар арасында «Жат әрекеттен сақтан!» тақырыбында кинофильм көрсету.
Арнайы маман дәрігерлермен кездесу.
Анықтама Мед қызметкерҚаңтар
6 «Дұрыс тамақтану – денсаулық кепілі» Мектеп медициналық қызметкерлерімен кездесуАнықтамаДТІЖО
Мектеп медициналық қызметкері
Ақпан
7Жүйен жүйесіне түсетін күшьтен психологиялық арылу әдісі 9-11 сынып оқушылар арасындаАнықтамаПсихологНаурыз
8«Дені саудың – тәні сау!»  1-4 сыныптар арасында эстафеталық ойын түрлерінен жарыс ұйымдастыру АнықтамаДене тәрбиесі мұғалімдеріСәуір
9«Денсаулық  терең байлық» 8-9-сыныптар арасында спорттық     сайыстар өткізу  Анықтама Пән мұғалімдеріМамыр