2021-2022 оқу жылындағы директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарының жұмыстарының есебі » Көбіков мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Х.Көбіков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2021-2022 оқу жылындағы директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарының жұмыстарының есебі
20
июнь
2022

2021-2022 оқу жылындағы директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарының жұмыстарының есебі

2021-2022 оқу жылында атқарылған жұмыстардың қорытындысы
  Атауы: «Х.Көбіков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Нақты мекенжайы: Сарыбел ауылы , Х.Көбіков көшесі №35
Телефондары: 33 –7 -22
E-mail: mektepkobikova@mail.ru
Мектепте 1–11-ші сынып оқушыларын оқыту жүзеге асырылады. Оқу тілі – қазақ.
Мектеп мына режиммен жұмыс істеді:
 Мектепалды, 1–4 және 5–9 негізгі мектеп, 10-11 жалпы білім беру сыныптары – 5 күндік жұмыс аптасы;
Сабақтың басталуы:
1-ші ауысым – 08:00-ден бастап;
2-ші ауысым – 14:00-ден бастап.
Сабақтың ұзақтығы – 45 минут. 
Бір күндік және апталық сабақ режимі мектеп директоры бекіткен сабақ кестесімен айқындалады. 
Мектепалды сыныптардағы оқу жылының ұзақтығы – 33 аптаны, 1-ші сыныптарда – 33 аптаны, 2–11-ші сыныптарда 34 аптаны құрайды. 
Оқушылар контингенті
2021/2022 оқу жылының басында мектепте 274 оқушы оқыды. Оқу жылының соңында – 272, оның ішіндегі
1–4 сыныптар – 105 оқушы;
5–9 сыныптар – 145 оқушы;
10–11 сыныптар –22 оқушы
2021/2022 оқу жылындағы жинақ сынып саны – 15.
Сыныптардың орташа толымдылығы:
1–4 сыныпта 20-25 оқушыдан;
5–9 сыныпта 18-20 оқушыдан;
10–11 сыныпта 10-12 оқушыдан.
3 жылдағы оқушылар контингентінің динаимкасы 
(мектепалды даярлық сыныптарын қоспағанда)
Оқу жылы2019/2020 
оқу жылы
2020/2021 
оқу жылы
2021/2022 
оқу жылы 
Оқушылар контингенті296289272
3 жылдағы оқушылар контингентінің динамикасы
Оқу сатылары2019/2020 оқу жылы2020/2021 оқу жылы2021/2022 оқу жылы
саныорташа толымдылығысаныорташа толымдылығысаныорташа толымдылығы
оқу-шысыныпоқу-шысыныпоқу-шысынып
Мектепалды даярлық201202112120120
1-4126621105    521107521,4
5-9143817,8165918,3148818,5
10-1127213,51929,520210
1-112961618,528916182741518
Мектептің материалдық-техникалық базасы 
оқу кабинеттері – 15
Лингафонды - мультимедиялық кабинет – 1
медицина кабинеті – 1
асхана – 1
кітапхана  – 1
спорт залы – 1 
спорттық алаң – 1
Оқушылар құрамы
КлассОқыту тіліОқушылар саны
қазаққазақ
0 сынып121
1 сынып121
2 сынып122
3 сынып124
4 сынып238
5 сынып139
6 сынып240
7 сынып231
8 сынып239
9 сынып117
10 сынып112
11 сынып110
Барлығы:15272
Оқушылар қозғалысы туралы мәлімет

2017-20182018-20192019-20202020-20212021-2022
Мектеп оқушыларының жалпы саны293308300310274
Сыныптар комплектісі18191716+1МАД15+1
1 сыныпқа жаңадан қабылданғаны4321282022
10 сыныпқа қабылданғаны321015812
11 сынып түлектері62912118
Мектептің   білім  беру  қызметі
Білім сапасы мен үлгерім көрсеткіштері
ЖылдарЖыл
дың аяғындағы оқушы саны
ОзаттарЕкпінділерҮлгерім сапасы
%
Білім сапасы
%
ҮлгермеушілерҮздік
бітіргендер
Алтын белгі
9
сынып
11
сынып
11 сынып
2017-2018308968410055-23-
2018-2019308987810057-7
1
2019-20202968310310062,8-211
2020-20212867210110068-631
2021-2022272708910063,3-441
ҰБТ-ға қатысқан  оқушылар саны
Оқу жылыОқушы саныҰБТ тапсырғандарЖоғары     баллТөменгі балл100 баллдан жоғарыОрташа балл
2016-20176411163287
2017-2018291012853496,4
2018-2019728166-73,5
2019-2020337271-71,5
2020-202112710264179
2021-202210811149174
                                                                                 
                                 2017-2022 жылдардағы ҰБТ нәтижесіне салыстырмалы мониторинг  

ҰБТ 2017ҰБТ 2018ҰБТ 2019ҰБТ 2020ҰБТ 2021ҰБТ 2022
Орташа балл8796,473,571,57974
Аудан     бойынша  алған орыны4322


Бітірушілер саны 6297121210
ҰБТ тапсырғандар4(66%)10(34%)2(28%)3(25%)7 (58%)8(80%)
 100 және одан жоғары балл алғандар 14--11
Оқу сауаттылығы1515,6  (ортақ балл)17,5161614
Математикалық сауаттылық1013,5814159
Математика 191417142910
Қазақстан тарихы18 15,814,515,81811
Физика 231022
2815
Химия 3131,410

16
Биология 3330,61815
26
География 
35
15
27
Дүниежүзі тарихы1323
16

 Адам.Қоғам.Құқық1417,3
13

Бастауыш, негізгі, орта буын сыныптарындағы 2021-2022 оқу жылындағы білім сапасының салыстырмалы мониторингісі
5-9 сыныптар бойынша 2021-2022 оқу жылының білім сапасының салыстырмалы талдауы

6ә7ә8ә9
І тоқсан6053735060525669
ІІ тоқсан6553605665536163
ІІІ тоқсан7553665665505681
ІVтоқсан7558605660555687
10-11 сыныптар бойынша 2021-2022 оқу жылының білім сапасының салыстырмалы талдауы

10 сынып11 сынып
І тоқсан5875
ІІ тоқсан7587
ІІІ тоқсан8388
ІV тоқсан8380
 
2021-2022 оқу жылында төменгі білім сапасын көрсеткен сыныптар
 
8 «ә» сынып бойынша жылдық білім сапасының салыстырмалы талдауы
 

қазақ тіліқазақ әдеборыс талгебрагеометрияинформатикадж тарихҚазақстан тарихгеографиябиологияфизикахимияағылшын т
І тоқсан6868637871

686389636263
ІІ тоқсан68686357736363686878636357
ІІІ тоқсан7575657570

757570706555
ІV тоқсан75757075757075757570606560
8ә сынып бойынша жылдық білім сапасының салыстырмалы талдауы
2021-2022 оқу жылының оқу   жұмысына талдау қорытындысы
МодульАлынған нәтижеге талдауОрын алған қиындықтар мен кемшіліктеркемшіліктер
Білім берудің мазмұны мен сапасыБілім сапасы төмен
      8ә сынып – ағылшын тілі
  8ә сынып – физика , химия 
Төмен сапа көрсеткен мұғалімдер
ағылшын
Жердентапканова – ағылшын тілі- 8ә– 60%,
Майкотов Н  – 8ә –физика- 60%. 
Қасымова - 8ә – химия - 65%.
Оқушылардың өз бетінше     жұмыс орындау дағдысының төмендігі,пән мұғалімі тарапынан қатемен жұмыс жүргізу, саралау әдіс-тәсілдерін қолдану деңгейлерін дамыту. Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмаларын жан-жақты пән мұғалімінің дайындау талаптары,кері байланыстың нақты берілмеуі,дискрипторды қолдануға оқушыны машықтандыру.
Қатемен жұмыс жүргізбеуі,дәстүрлі сабақ тәсілдерін қолдануы
1. Оқушылар контингенті  Жылдар бойынша оқушылар контингентінің өзгеруі
Оқыту кезеңдері2016 – 2017 оқу жылы2017 – 2018 оқу жылы2018– 2019 оқу жылы
саныОрташа толымдылығысаныОрташа толымдылығысаныОрташа толымдылығы
оқушысыныпоқушысыныпоқушысынып
Мектеп алдындағы2412435217241
 
 
24
 
 
Бастауыш мектеп139719138720137
 
 
7
 
 
20
 
 
Негізгі мектеп1338161318161508
 
 
19
Орта мектеп38313393131929
Мектеп бойынша барлығы33419183432017330
 
 
18
 
 
18
 
 
Кестенің жалғасы
2019– 2020 оқу жылы2020 – 2021 оқу жылы _2021-2022 оқу жылы
саныОрташа толымдылығысаныОрташа толымдылығысаныОрташа толымдылығы
оқушысыныпоқушысыныпоқушысынып
27
 
 
12721
 
 
12121121
128
 
 
6
 
 
21
 
 
105
 
 
521105520
1458
 
 
18
 
 
1659
 
 
18
 
 
145819
272131929
 
 
22211
327
 
 
17
 
 
193101718
 
 
2721520
2. Оқу кезеңдері бойынша 5 жылға білім сапасының көрсеткіштері
Оқу баспалдағы2015 – 2016 оқу жылы2016 – 2017 оқу жылы2017 – 2018 оқу жылы2018– 2019 оқу жылы2019- 2020 оқу жылы2020-2021 оқу жылы2021-2022 оқу жылы
 Оқушы саны %Оқушы саны%Оқушы саны%Оқушы саны%Оқушы саны%Оқушы саны %Оқушы саны%
1-4 сыныптар1349167,513891
 
 
66138
 
 
88
 
 
63,4
 
 
13885
 
 
61,6126
 
 
95
 
 
66,6
 
 
10548661055063,9
5-9 сыныптар1386044,4133
 
 
60
 
 
48,7
 
 
131
 
 
71
 
 
54,2
 
 
150
 
 
8053,3
 
 
143
 
 
85
 
 
60,216583631456661,4
10-11 сыныптар2095239
 
 
17
 
 
50,5
 
 
39
 
 
20
 
 
50,9
 
 
20
 
 
12
 
 
60
 
 
27
 
 
16
 
 
59
 
 
19975221481,3
 Барлығы 29216056310
 
 
174
 
 
55
 
 
308
 
 
179
 
 
56,1
 
 
308
 
 
177
 
 
57,5
 
 
296
 
 
186
 
 
61,9
 
 
28914065,427213063,3
 3. 5 жыл ішінде пәндер бойынша оқу сапасына салыстырмалы талдау (%) Қорытынды аттестаттауды талдау
Оқу жылдарыТүлектерБілім сапасы, %Орташа баллҮздік аттестатАлтын белгi
 2015- 2016 134783
 
 


2016- 2017666,6
 
 
87
 
 
1
 
 

2017-201829
 
 
51,4
 
 
96,4
 
 

 
 

 
 
2018- 20197
 
 
71,4
 
 
73,5
 
 

 
 
1
 
 
2019- 202012
 
 
58
 
 
71,5
 
 
1
 
 
1
 
 
2020-2021127569,521
2021-202210807421
4. Оқушылардың қалалық (аудандық, облыстық, республикалық) пән олимпиадаларына қатысуын талдау
Оқу жылдарыСыныпОрыс тілі мен әдебиетіҚазақ тіліАғылшын тіліБиология
Балалар саныЖүлделі орындар саныБалалар саныЖүлделі орындар саныБалалар саныЖүлделі орындар саныБалалар саныЖүлделі орындар саны
2015-20168-11
 
 

 
 
1
 
 
ІІІ
 
 

 
 

 
 
2
 
 
І,ІІ
 
 
2016-20178-11
 
 

 
 
1
 
 
ІІ
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
2017-20188-11
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
2
 
 
І, ІІІ
 
 
2018-20198-111
 
 
ІІІ
 
 

 
 

 
 
1
 
 
ІІІ
 
 
1
 
 
ІІ
 
 
2019-20208-11
 
 

 
 
1ІІІ
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
2020-20218-11





2І,ІІІ
2021-20228-11





1ІІІ
      Кестенің жалғасы
ХимияГеографияМатематикаТарихинформ
Балалар саныЖүлделі орындар саныБалалар саныЖүлделі орындар саныБалалар саныЖүлделі орындар саныБалалар саныЖүлделі орындар саныБалалар саныЖүлделі орындар саны
1
 
 
ІІ
 
 
1
 
 
ІІІ
 
 
1ІІ
 
 

 
 

 
 



 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 


1
 
 
ІІ
 
 
1
 
 
ІІІ
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
1ІІ
1
 
 
ІІІ
 
 

 
 

 
 
1
 
 
ІІ
 
 
2
 
 
ІІІ,ІІІ
 
 


1
 
 
ІІ
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
2
 
 
ІІ,ІІІ
 
 


1ІІ

1ІІІ1ІІІ1ІІ
1ІІІ

2ІІ

1ІІІ
2021 -2022  оқу жылында атқарылған әдістемелік жұмысқа сараптама 
Сараптаманың мақсаты:
  1. 2021-2022 оқу жылында мектептің алға қойған мақсаты мен міндеттерін шешуде, әдістеме жұмыстарын ұйымдастыруда, оқушыларға сапалы білім, саналы тәрбие берудегі мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен мақсатқа жетудегі жетістіктерін айқындау. 
  2. Өткен оқу жылындағы басшылыққа ала отырып, жаңа оқу жылының мақсаты мен міндеттерін белгілеу. 
Мектептегі білім берудің басты бағыты- жаңа уақыт талабына лайық жаңаша білім беру болып табылады. Баланың бойына білім нәрін себетін бас ты тұлға-ұстаз. Мұғалімнің кәсіби шыңдалуы бүгінгі мектеп оқушысы, ертеңгі қоғам азаматтарының тұлғалық дүниежүзілік білім кеңістігіне шығудың негізі болмақ. Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесі саясаттың басты мақсаттарының бірі- жан-жақты,жоғары білімді, шығармашыл қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.
Мектептің әдістемелік тақырыбы: Білім берудің жаңа жүйесін қалыптастыру арқылы білім сапасын көтеру.
Мақсаты:
Оқу үрдесін оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді енгізу арқылы білім берудің сапасы мен тиімділігн арттыру.
Міндеттері: 
-Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту арқылы елжанды, жауапкершілікті, сыни тұрғыда ойлай білетін, өз ойын еркін айта алатын сауатты, дені сау оқушылар тәрбиелеу,
-Білім беруде оқыту мен оқуды бағалаудың әдістерін меңгеру 
-Мұғалімдердің кәсіби шеберліктерін дамыту:
-Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді  меңгеруге, оқу бағдарламаларын жүзеге асыруға жағдай жасау. 
-Оқушылардың ақпараттық мәдениеттерін қалыптастыру арқылы білім мазмұнын жетілдіру.
-Критериалды бағалау бағдарламасын зерделеу, сатылай енгізу.
-Мектептегі басқару жүйесін жетілдіру.
Жұмыс барысында күтілетін нәтижелер:
-Тәлімгерлік жұмысты жетілдіру арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру:
-Алған білімдерін тәжірибеде тиімді қолдану
-Мұғалімдердің құзыреттілігін арттыру:
-Ғылыми-зерттеу жұмысымен айналысатын мұғалімдер мен оқушыларды көбейту
-Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру
-Мектептің білім беру аясы кеңейтіліп, білім сапасынынң арттыру.
                            ЖАЛПЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САПАЛЫҚ ҚҰРАМЫНА САРАПТАМА
Мектептің педагогикалық ұжымының кадрлық құрамы 
Мектеп әкімшілігі жұмысының басты бағыттарының бірі – кадрлық құрамды нығайту. «Білім туралы» ҚР Заңына және мектеп Жарғысына сәйкес педагогикалық ұжымды білім беру ұйымының басшысы құрады, қызметкерлерді қабылдау еңбек шарты негізінде жүзеге асырылады. ҚР ЕК-не сәйкес жұмысқа қабылданған барлық педагогпен еңбек шарттары жасалды.
Мектептің педагогикалық кадрының сандық құрамы сұранысқа қарай анықталады.
Педагогикалық кадрды талдау 
Мектеп педагогтерінің саны 37 адамды құрайды, оның ішіндегі 36 адамның жоғары педагогикалық білімі бар, 1адамның орта – арнаулы педагогикалық білімі бар.
Педагогтер біліктілігі:
«Педагог-шебер» біліктілік санаты«Педагог-зерттеуші» біліктілік санаты«Педагог-сарапшы» біліктілік санаты«Педагог-модератор» біліктілік санаты«Жоғары» біліктілік санаты«Бірінші» біліктілік санаты«Екінші» біліктілік санатыСанатсыз

022091221
5 жылдың көрсеткіші бойынша


2017-20182018-20192019-20202020-20212021-2022
Барлығы 
4141404037
Білімі Жоғары3839374036
Арнаулы орта 423
1
Санаты Жоғары 910611
Бірінші18171432
Екінші 911752
Жалпы53321

Зерттеуші 

222

Сарапшы 

51720

Модератор 

3109
Педагогикалық өтілі
3 жылға дейін3-тен 15 жылға дейін16-дан 25 жылға дейін25 жылдан жоғары

110818
Еңбек өтілі:
20 жылдан жоғары – 24 мұғалім (60%) 16-20 жылдың арасы -2 (7%) мұғалім, 11-15 жыл арасы 5  (17%), 6-10 жыл арасы 4 (10%), 3-5 жыл арасы 1 (3%) , 3 жылға дейін -1 (3%) мұғалім.
Мұғалімдердің жас құрамы
Жас құрамы бойынша 

25 жасқа дейін25-29 30-3435-3940-4445-4950-5455-5959 жастан жоғары
Мұғалімдер122555692-
Жас және жаңадан келген педагогтерге әдістемелік көмек көрсетуді ұйымдастыру үшін Жас педагог мектебі құрылды, директордың бұйрығымен тәлімгерлер тағайындалды.
Жас маман аты-жөніПәні Тәлімгердің аты-жөні
1Үркімбай Диана АмангелдіқызыМузыка пәнінің мұғаліміКасымова Алия Нургазиевна
Педагогикалық тәжірибені жалпылау, тарату және тереңдету үшін Озық тәжірибе мектебі құрылды, онда мұғалімдер өз тәжірибелерімен, жинақтарымен бөліседі.
Мұғалімдердің қайта даярлау курсынан өтуі 
Оқу жылыҚайта даярлау курсынан өтуі тиіс педагогикалық жұмыскерлердің жалпы саны (адам)Қайта даярлау курсынан өттіҚайта даярлау курсынан өтуі тиіс мұғалімдер үлесі
2019/20208310
2020/2021101213
2021/202223311
Қайта даярлау курсынан өту кезінде мұғалімдердің аттестаттаудан өту мерзімдеріне, сондай-ақ олардың жұмысының нәтижесіне назар аударылады. Білім сапасы төмен мұғалімдерге курстық даярлық арқылы жоспардан тыс біліктілікті арттыру ұсынылады.
2021/2022 оқу жылы мұғалімдердің конкурстарға, олимпиадаларға, 
іс-шараларға қатысуына мониторинг жүргізу 
Конкурс атауыПедагогтің Т. А. Ә.Конкурс/олимпиада деңгейі
аудандықоблыстықреспубликалықхалықаралық
1Облыстық «Б.Құранбек олимпиадасы»қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Абдрахманова Г.К
алғыс хатпен

1Облыстық «Ұшқыр ой» алаңы облыстық дебат.қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Абдрахманова Г.К
Алғыс хат

Ұлттық құрамы бойынша 2021-2022 оқу жылы 
Қазақ  37(100%)
Пән бойынша мұғалімдердің біліктілік деңгейі 2021-2022 оқу жылы 
Пәндер Барлығы Жоғары Бірінші Екінші Зерттеуші СарапшыМодераторЖалпы 
Қазақ тілі мен әдебиеті 2



11
Орыс тілі мен әдебиеті 3

1
2

Ағылшын тілі 3



12
Математика3



12
Тарих21


1

Биология2



2

География2

1
1

Физика 1



1

Химия2


2


Информатика 1



1

Өзін-өзі тану 







Дене шынықтыру3



3

Көркем еңбек2
1


1
Музыка 1





1
АӘД 1



1

Бастауыш5



32
МАД1
1




Әлеуметтік педагог1




1
Педагог-психолог1



1

Педагог ұйымдастырушы1



1

Барлығы3712222091
ПЕДАГОГ МАМАНДАР ЖҰМЫСЫНА САРАПТАМА
Пәндік және МО бойынша жұмыс 8 пән бірлестігі жұмыс жасайды
р/сПән бірлестіктері Саны Білімі Санаты Жетекшісі
ЖоғарыАяқт
жоғары
Арн
орта 
Жоғары БіріншіЕкінші Зерттеуші СарапшыМодератор Жалпы 
1Эврика 66





42
Көкенова С
2Жеті керемет 66



222

Қасымова Ә
3Айқын33





21
Омарова А
4Стандарт33





2
1Арпынова С
5Достық33





12
Жердентапканова А
6Айгөлек 66


1

32
Абишова А
7Өлке3


1


2

Башимхулова Н 
8Қазақстан патриоты65
1
1

311Майкутов Е
Пән бірлестіктерінің жылдық атқарған жұмыстарына мониторинг 
р/с Пән бірлестігі Ашық сабақтар Коучингтер шебер сынып Жарыстар ауд/обл/ респубҚашықтық
Олимп-р
КурстарИнтелектуалды ойындарҒылыми жобалар жар-р
1«Айқын»41212


2«Стандарт»41
2


3«Достық"40
3


4«Айгөлек»51
12
26
5«Жеті керемет»612151

6«Қазақстан патриоты»6
34


7«Эврика»61313112
8Өлке31281

                        Мектептегі озық тәжірибе жұмыстары.
                                    3.Өз білімін көтеру
            Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер туралы мәлімет
Р/с Фамилиясы,аты-жөніКурстан өткен жылы Тақырыбы Қай жерден өттіУақыты
1Байтурова Бақыт 2017КөшбасшыТалдықорған10.03.2015-06.06.2015
2Ибраимов Ермек 2017КөшбасшыТалдықорған 
3Далабаева Арман2015ІІІдеңгейАлматы қаласы «Өрлеу»10.03.2015-06.06.2015
4Масимова Лариса2015ІІІдеңгейАлматы қаласы «Өрлеу»10.03.2015-06.06.2015
               Біліктілігін арттыру курсынан өткен мұғалімдер 
                                            2021-2022
Жылы Жалпы мұғалім саны Қысқа мерзімді курстан «Өрлеу» Сынып жетекші курс Жаңартылған бағдарлама «Өрлеу» ПШО«UStudy»
Цифрлық сауаттылық
Мектеп тренері Жалпы саны 
2021-2022 оқу жылы3732
37
43
                  Аттестациядан өткен мұғалімдер 
Барлық мұғалім саны Жалпы саны Жоғары Педагог зерттеуші Педагог сарапшыПедагог модератор


Бекіту РастауБекіту БекітуРастауБекіту Растау
2021-2022 оқу жылы 2


2


Аудандық пән олимпиадасы 
9-11 сыныптар арасындағы олимпиада жеңімпаздары 
Аты- жөніСыныбы ПәніОрын 
1Данабекова Толғанай11 Қазақ тілі3 орын
2Өмірқан Әсима 10Математика 2 орын
3Оспан Ақпейіл 9Математика 3 орын
4Жомарт Мерейлім          9Қазақстан тарихы3 орын 
5-6 сынып бойынша 
Аты-жөні СыныбыПәні Орны 
1Есберген Н5Математика 3
2Нұржаубек Д6Математика 3
7-8сынып оқушылары арасында өткен жаратылыстану –математкалық бағыт бойынша өткізілген пән олимпиадасының қорытындысы
Аты-жөні Сыныбы Пәні Жетекшісі Дәрежесі 
1Мият Қуандық 7МатематикаС. Көкенова3 орын 
2Хусайын Әли 8Математика Ұ.Досай 3 орын 
3Тұрғанбай Сая 7Информатика А.Мұқашбай 2 орын 
4Дәулетхан Нұрсана 8Химия Ә.Қасымова 3 орын 
5Метербай Қарақат Биология Ж.Смағұлова 3 орын 






Алтын сақа олимпиадасы бойынша 
Хусайын Ә -3 орын,
Д.Молдағали -3 орын,
Құрманғазы І -1 орын, А.Ерол-3орын
Н.Дәулетхан -3 орын
                                   Мектептің Әдістеме бірлестіктерінің жұмысына талдау
«Айқын» қазақ тілі мен әдебиеті  бірлестігінің 2021-2022 оқу жылында атқарылған жұмыстарға SWOT  талдау. 
2021-2022 оқу жылында   «Айқын» қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестігі жоспарлы түрде жұмыс жасады. Бірлестік «Инновациялық әдіс- тәсілдердің элементтерін пайдалана отырып, оқушылардың сауаттылығын, сөйлеу қабілетін дамыту» проблемасын басшылыққа ала отырып жұмыс жүргізді. 
Бірлестік жұмыстардың мақсаты мен міндеттері:  оқыту мен оқуда жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,білім сапасын арттыру. 
Бірлестік жұмысының күшті жағы: 
Жалпы бірлестікте 4 мұғалім жұмыс жасайды, төртеуіде жоғары білімді.
Білім сапа көрсеткіштері барлық  сыныптар бойынша 85%
Бірлестік жұмысының әлсіз жағы: Пән олимпиадасынан, «Жарқын болашақ қазақ тілі олимпиадасынан», « Мұқағали оқуы», «Абай оқуы»  т.б сайыстардан оқушыларымыздың аудан көлеміндегі марапаттармен шектелуі. Бірлестік бойынша бір-екі мұғалімнің ғана жұмысының нәтижесінің байқалуы. 
Бірлестік жұмысындағы мүмкіндіктер: Бірлестік құрамында 4 мұғалім еңбек етті. Барлығы жоғарғы білімді, тәжірибелі ұстаздар. Жаңартылған бағдарлама бойынша 4мұғалім курстан өткен. Бір кабинет ақылы. Апталықтарды,түрлі мерекелерді түрлендіріп, өтеуге толық мүмкіндік бар. Мысалға:Мектеп бойынша тілдер мерекесі  жоспарланды. Жалпы жоспар бойынша жоспарланған барлық іс шаралар өз деңгейінде өткізілді. Мектеп басшылары, педагог-ұйымдастырушы, ДТІЖО Г.Бегдаулетова және бірлестік мүшелері толық қатысып, соңынан талдау жұмыстары жүргізіліп отырылды. 
  1. Тіл мерекесі кезінде   «Тіл –біздің тұтастығымыз» тақырыбында оқушыларға тілдің маңызын түсіндіру,оқушылардың ана тілі туралы, ой-пікірлерін білу, оқушыларды ана тілін құрметтеуге, тәрбиелеу мақсатында кең көлемінде ұйымдастырылды. «Тілім менің»тақырыбында  онлайн түрде 1001 мақала, 101 жұмбақ сайысы 6а-ә сынып оқушылармен Ғ.Абдрахманова  мақал-мәтел сайысын өткізді. Оқушылардың сөз саптамы,сауаттылығы,есте сақтау қабілеті,мәнерлі жеткізуі жан-жақты қадағаланады. 
  2. « «Қазақ тілі-ұлтымыздың жаны» тақырыбында эссе жазылып, жинақталып қорытындысы шығарылды. Үздік шығармалар жинақталды. 
  3. «Абай әлемі» абай өлеңдерін мәнерлеп, жатқа оқу.
4. «Жыр жазамын Абайдың үлгісімен» шығармашылық кезең. «Қазақ тілі-ұлтымыздың жаны» Эссе. Үздіктер анықталып, марапатталды
                  Бірлестік жұмысындағы қауіп- қатер
Баланың шығармашылық әлеуеті.  Оқушының шығармашылық қабілетін ашу мақсатында жеке оқушымен жұмыстың жандандырылмауы.  
-Көркемсөздің шеберханасын жүзеге асыру мақсатында бірлестігімізде «Жас тілші» үйірмесі жұмыс жасайды. Әлі де жұмысты  жүйелеуді қажет етеді. 
2021-2022 оқу жылына алда тұрған міндеттер
1.Мектеп бойынша оқушы коллеграфиясына көп көңіл бөлу.
2.Әр бір бірлестік мүшесі оқушы жетістіктерін облыс,республика көлеміне дейін көтеруді жоспарлау. 
3.Облыс,республика көлемінде іс-тәжірибе таратуды жүзеге асыру. 
4. Көркем шығарма оқырмандарының санын көбейту мақсатында семинар, дөңгелек үстелдер, ұйымдастыру. 
5. ҰБТ –ден жоғары көрсеткіш көрсету. 
6. Оқушының шығармашылық қабілетін жандандыру жұмыстарын қолға алу.
Бірлестік жетекшісі А.Омарова. 
«Жеті керемет» химия,биология  пәні бірлестігінің 2021-2022 оқу жылында атқарылған жұмыстарға  SWOT  талдау 
Бірлестіктің мақсаты:  оқушылардың ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы қазіргі заман талабына сай дені сау, шығармашыл жан-жақты дамыған тұлғаны дайындау. 
Бірлестік жұмысының күшті жақтары: бірлестікте 6 мұғалім жұмыс жасайды. 
Биылға оқу жылында жоспарланған іс-шаралар мен ашық сабақтар толық орындалды. Жыл бойына 5 отырыс болып, хаттамалар жазылды. Апталық өтіліп іс-шарасы жасалды. Бірлестік мүшелерінің мақсат, міндеті; оқыту мен оқуда жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, білім сапасын арттыру. 
Бірлестік жетекшілерінің «Әлсіз жақтары». Пән мұғалімдерінің пән олимпиадаларына байқауларға аудан көлемінде ғана шектелуі.
Химия-биология пәнінен зертханалық сабақтарды ұйымдастыру арқылы ғана, дұрыс ұйымдастырылған нақты мақсатты сабақтар өткізу, сабақ әдістерін жетілдіру нәтижесінде терең де дәйекті түрде адамның табиғаттағы рөлін ашып көрсетіп, экологиялық мәдениеті мен сауаттылығын арттырып, өз өмірлеріне сауаттылықпен қарауды жолға қоюға болады. Сонымен қатар биология сабағында зертханалық жұмыстар жасау арқылы- оқушылардың танымдық қабілеттерін дамуына ойын жинақтауда сонымен қатар, өз бетінше іздеп жаңа білімді игеруге ықпал жасау. 
Бірлестік жұмысындағы мүмкіндіктер:  Жалпы жоспар бойынша жоспарланған барлық іс-шаралар өз деңгейінде өткізілді. Мектеп басшылары, педагог-ұйымдастырушы, бірлестік мүшелері толық қатысып, соңынан талдау жұмыстары жүргізіліп отырылды. Апталықтың қорытындысы пән бірлестік отырысында талқыланып, сол бойынша хаттама жазылып, ұсынысчтар енгізіліп, қорытындысы шығарылды. 
Бірлестік жұмысындағы қауіпті жақтары
Оқушылардың танымдық қабілетін, функционалдық сауаттылығын арттыру, жаңа оқыту бағдарламсына енетін сыныптарды жаңа оқыту бағдарламасына дағдыландыру. Оқушының шығармашылық қабілетін ашу мақсатында жеке оқушымен жұмыстың жандандырылмауы. 
2021-2022 оқу жылына алда тұрған міндеттер:
  1. Әрбір бірлестік мүшесі оқушы жетістіктерін облыс, республика көлеміне дейін көтеруді жоспарлау
  2. Облыс.республика көлемінде іс-тәжірибе таратуды жүзеге асыру:
  3. Курстар мен семинарларға қатысу
  4. Семинар,дөңгелек үстелдер ұйымдастыру
  5. ҰБТ-ден жоғарғы көрсеткіш көрсету.
  6. Оқушының шығармашылық қабілетін жандандыру жұмыстарын қолға алу.
          2021-2022 оқу жылы істегелі «Стандарт» орыс тілі пән бірлестігінің оқу-тәрбие  жұмысын 
                                                                       талдау
Күшті жақтары (S)
Әр сабақта интербелсенді әдіс-тәсілдерді қолданып, оқушыларды сабаққа қызықтыру мақсатында видеоматериалдар (орыс халық ертегілері, әуендері) тақырыпқа байланысты видеосюжеттер мен иллюстрациялар, үлестірмелі текшелері мен дидактикалық, рольдік ойындар қуыршақ тетатры, сергіту жаттығуларын пайдаланып құнды әрі қызықты өткізу. 
 Әлсіз жақтары (W)
Мәтін мен стиль түрлерін толық талдау жұмыстарын жүргізу. Лексикалық тақырыптармен қатар грамматикалық тапсырмаларды дұрыс таңдау және талдау 
Мүмкіндіктер (О)
Күнде орыс тілді телеарна, радиоларын қосып, тыңдауды әдетке айналдыру мен көңілді әндер тыңдап, видео жазбалар көру. Youtube-тан әр түрлі видеоблогтар қарап, тыңдау, тіл сындыру жұмыстарын қадағалау.
Қателер (Т)
Жаңартылған бағдарлама бойынша жаңа оқу жылына міндетіміз: 
Келесі оқу жылына жаңартылған бағдарламаға сәйкес сабақ жоспарын құру, сапалы білім беруге бағыт алу.
«Достық» ағылшын тілі пәні бірлестігінің 2021-2022 оқу жылына атқарылған жұмыстарға    SWOT  талдау
2021-2022 оқу жылында «Достық» ағылшын тілі пәні бірлестігі жоспарлы түрде жұмыс жасады. Бірлестік «Жаңа ша әдіс-тәсілдерді  пайдалана отырып, оқушылардың сауаттылығын, қабілетін дамыту» проблемасын басшылыққа ала отырып жұмыс жүргізді. 
Мақсаты: Қазақстан әлемдік кеңістік барысында ағылшын тілінің рөлін дәріптеу.
Міндеті: Ағылшын тілін білу болашақта жастардың әлемдік деңгейде білім алуының кепілі.
Бірлестік жұмысының күшті жағы: Жалпы бірлестікте 3мұғалім жұмыс жасайды.  Үшеуіде  жоғарғы білімді. Барлығыда «Жаңартылған бағдарлама» бойынша курстан өткен. 
Бірлестік жұмысындағы мүмкіндіктер: Бірлестік құрамында 3 мұғалім еңбек етті. Барлығы жоғарғы білімді, тәжірибелі ұстаздар.. Бір кабинет ақылы. Кабинеттер талапқа сай жабдықталған. Бізде апталықтарды,түрлі мерекелерді түрлендіріп қтеуге толық мүмкіндік бар. Мысалға, Мектеп бойынша тілдер мерекесі жоспарланды. Жалпы жоспар бойынша жоспарланған барлық іс-шаралар өз деңгейінде өткізілді. 
Бірлестік жұмысындағы қауіп- қатер: Баланың шығармашылық әлеуеті. Осыған байланысты қосымша сабақтар (үйірмелер) ұйымдастырылған дұрыс. Оқушының шығармашылық қабілетін ашу мақсатында жеке оқушымен жұмыстың жандандырылмауы. 
Ағылшын тілінде «Hello dear friends» атты үйірмеге С.Тезекбаева жетекшілік етеді. Үйірмеге қатысатын оқушылар «Тілдер мерекесінде» кезінде өздерінің жаттаған тақпақтары мен әндерін орындады. Бірақ қауіп олардың тек мереке күндерімен ғана шектеліп жатуында. Сыныптар бойынша оқушылардың ағылшын тілінде сөздік қорының төмендігі. Өз ойларын ағылшын тілінде жеткізе алмауы.
2021-2022 оқу жылына алда тұрған міндеттер:
1.Мектеп бойынша оқушылардың ауызекі сөйлеуіне көп көңіл бөлу:
2.Әрбір бірлестік мүшесі оқушы жетістіктерін облыс,республика көлеміне дейін көтеруді жоспарлау:
3.Облыс,республика көлемінде іс-тәжірибе таратуды жүзеге асыру.
4.Аудандық, семинар,дөңгелек үстелдер ұйымдастыру
5.Оқушының шығармашылық қабілетін жандандыру жұмыстарын қолға алу.
6.Аудандық пән олимпиадасына оқушыларды көбірек қатыстыру.
2021-2022 оқу жылы істелінген «Қазақстан патриоты»   АӘД және дене тәрбие пән бірлестігінің оқу –тәрбие жұмысына талдау.
Күшті жақтары (S)
Әр сабақта интербелсенді әдіс-тәсілдерді қолданып, оқушыларды сабаққа қызықтыру мақсатында видеоматериалдар, әр түрлі сурет постер және қызықты ойындар, сергіту жаттығуларын пайдаланып құнды әрі қызықты өткізу. Жаттығуларды бірте-бірте қиындату арқылы спортқа     деген қызығушылығын, қимыл қозғалысын арттыру. 
Әлсіз жақтары (W)
Сабақта оқушыға түсетін физикалық жүктеменің өте аз немесе өте ауыр болуы сабаққа деген қызығушылығы және ынтасы төмендейді. Сабақта жаңаәдіс-тәсілдер немесе ойындарды пайдаланбау. 
Спорт құралдар және материалдық базаның аздығы
Мүмкіндіктер(О)
Күнделікті дене шынықтыру жаттығуларды орындауға насихаттау және спорт арқылы денсаулығы мықты және сергек, жаман әдеттерден алыс,салауатты өмір салтын ұстанатын,тұлға қатысады.
Қателер (Т)
Жаңартылған бағдарлама бойынша жаңа әдіс-тәсілдерді бірлестік мұғалімдерінің толық қолданбауы. Жаңартылған бағдарлама бойынша жаңа оқу  жылына міндетіміз: Келесі оқу жылына жаңартылған бағдарламаға сәйкес сабақ жоспарын құру, сапалы білім беруге бағыт алу. 
«Эврика» пән бірлестігі
2021-2022 оқу жылында атқарылған жұмыстарына сараптама
Әдістемелік бірлестік тақырыбы: «Мұғалімнің кәсіби құзырлығын дамыта отырып, сабақ үдерісін  сындарлы оқу теориясы арқылы математика, физика, информатика  сабақтарында  білім сапасын арттыру» деп таңдалып, мақсаты қойылды
Мақсаты: Математика, физика, информатика сабақтарында жаңартылған оқу бағдарламасын тиімді енгізе отырып  жаңашыл технологияларды кеңінен қолдану, оқушыларға сапалы білім беру.
Міндеттері:
  • Математика, физика, информатика сабақтарында  заман талабына сай ақпараттық технологияларды  қолдана отырып, терең де сапалы білім беру;
  • Сапалы білім игеру, саналы тәрбие, құзыретті адам қалыптастыру;
  • Оқушылардың білім деңгейін, шығармашылық қабілетін артыруда саналы да сапалы жұмыс жүргізу.
Пән бірлестігінде 7 мұғалім жұмыс жасады. Оның 6-жоғары білімді, 1-орта арнаулы. 4-педагог-сарапшы, 2-педагог-модератор, 1-жалпы санатты.
2021 жылдың 02 қыркүйек  №86 бұйрық бойынша «Эврика» пәндер бірлестігінің жетекшісі С.А. Кокенова тағайындалды.
№71 31 тамыз бұйрық бойынша математика кабинеті меңгерушісі болып Р.Ботабаева бекітілді.
Оқу жылының басында мұғалімдердің жылдық күнтізбелік жоспары бірлестік отырысында қаралып, мектептің оқу-ісі жөніндегі орынбасарына ұсынылып, мектеп директоры бекітті. Күнтізбелік жоспарда БЖБ, ТЖБ сандары ҚР Ы.Алтынсарин атындағы ғылыми-әдістемелік институтының әдістемелік нұсқау хатына сәйкес жасалды. Бірлестік мұғалімдерінің ашық сабақтары және ашық тәрбие сағаттары белгіленіп, өз уақытында өтілді. Тоқсан сайын  бірлестік мүшелері қорытынды бағаларының мониторингін шығарып отырды.
2021-2022 оқу жылында   «Эврика» пән бірлестігі мұғалімдерінің оқыған курстары
2021 жыл «Педагогтердің цифрлық құзырлығын дамыту» (Өрлеу) курсынан өткен мұғалімдер :Ботабаева Р, Рахимбекова Н, Майкотов Н, Кокенова С, Досай Ұ, Мұқашбай А.
2022жыл «Назарбаев Зияткерлік мектептері»ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы өткізген оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша 16 академиялық сағат көлеміндегі семинар-практикумге қатысқан мұғалімдер: Рахимбекова Н, Кокенова С, Досай Ұ
2022 жыл «Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға бағытталған педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту» білім беру бағдарламасы аясында 56 сағат көлемінде BILIM CENTRкурсын оқыған Досай Ұ.
2021-2022 оқу жылындағы «Эврика» пән бірлестігі мұғалімдерінің жетістіктері:
ҚР-сы Тәуелсіздігінің 30 жылдығы қарсаңында өткен «Білімді ұлт- тұрақты даму кепілі»Тамыз кеңесінің секция отырысында С.Кокенова, А.Мұқашбай өзінің іс-тәжірибесін көрсеткені үшін аудандық білім бөлімінің алғыс хатымен марапатталды.
2-қазан Ұстаздар күніне орай мерекелік  салтанатта «Жас ұрпаққа сапалы білім, саналы тәрбие берудегі шығармашылық еңбегі үшін» А.Мұқашбай аудандық білім бөлімінің Құрмет грамотасымен марапатталды.
16-қазан күні аудандық математика пәнінен Г.Медетбекованың басшылығы-мен ПИЗА тапсырмаларын сабақта қолдану бойынша болған вебинарда пән мұғалімдері өздері беретін сыныптарға кіріктіріп сабақ өтті.
15.12.2021ж аудандық ақысыз үйірме жұмыстарының жүргізілу барысы бойынша ұйымдастырылған вебинарда Ұ.Досай өз іс-тәжірбиесімен бөлісті.
5-6 сынып аралығында Республикалық «Дарын» пән олимпиадасының аудандық кезеңінде 5-сынып оқушысы Есперген Нұрай 3-орын (пән мұғалімі Ұ.Досай), 6а сынып оқушысы Нұржаубек Дарина ІІІ-орын иеленді (пән мұғалімі Р.Ботабаева). 
5-6 сынып оқушылар арасында математика пәнінен өткен «Алтын сақа»   олимпиадасының аудандық кезеңінің жүлдегерлері:
5-сынып оқушысы С.Хусайн ІІІ-дәрежелі, 6а сынып оқушылары                    Д. Молдағали, І.Құрманғазы І-дәрежелі, А.Ерол ІІІ-дәрежелі (пән мұғалімі С.Кокенова),  5-сынып оқушысы Н.Дәулетқан І-дәрежелі  (пән мұғалімі Ұ.Досай) дипломмен марапатталды.
ҚР Президентінің 2021 жылғы 2 желтоқсандағы Жарлығы бойынша 
«Қазақстан Тәуелсіздігіне 30 жыл» мерекелік медалімен математика пәнінің мұғалімі Ботабаева Роза Асылбекқызы марапатталды.
Информатика пән мұғалімі А.Мұқашбай Ustudy компаниясы, республикалық edulife.kz сайтынан І-дәрежелі дипломмен, Ibilim.kz онлайн олимпиадасынан І-дәрежелі дипломмен, «Ustaz tilegi» блиц-турнирінен ІІ-дәрежелі дипломмен марапатталды. 
Ibilim.kz онлайн олимпиадасынан 8 «Ә» сынып оқушысы Батырғали Шұғыла ІІ-дәрежелі диплом (жетекшісі А.Мұқашбай)
Математика пән мұғалімі Ұ.Досай  ҚР Тәуелсіздік күніне орай  Панфилов аудандық білім бөлімінің құрмет грамотасымен марапатталды.
    Алматы облысы «Тіл» оқу-әдістемелік  орталығы   Панфилов аудандық филиалы және Панфилов ауданы білім бөлімі ұйымдастыруымен ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдық мерекесіне орай «Тәуелсіздік және Тіл» атты аудандық пікір-сайыс турнирінде   ІІІ-орын   дипломмен марапатталды.
 16-желтоқсан ҚР Тәуелсіздігіне 30 жыл толуына орай Панфилов ауданының «JUL UZDIGI-2021» жастар сыйлығының «Үздік жас ұстаз» номинациясы-ның жеңімпазы атанды.
Ustaz tilegi ғылыми әдістемелік орталығы ұйымдастырған алгебра пәнінен онлайн блиц -турнирі жеңімпаздары: Нұрлан Аймен, Жомарт Мерейлім, Әшім Райымбек, Мұхаметбай Айжан, Оспан Ақпейіл І-дәрежелі дипломмен марапатталды. (Жетекшісі: С.Кокенова)
Ustaz tilegi ғылыми әдістемелік орталығы ұйымдастырған онлайн блиц турнирі жеңімпаздары: Қадыр Жанатбек 10-сынып оқушысы ІІІ-дәрежелі дипломмен марапатталды. (Жетекшісі: Н.Рахимбекова)
Н.Рахимбекова Ustaz tilegi ғылыми- әдістемелік орталығы ұйымдастырған ұстаздар арасындағы физика пәнінен онлайн блиц турнирінің  І-дәрежелі дипломмен марапатталды. (Жетекшісі: Н.Рахимбекова)
Желтоқсан айының 6-10 аралығында МИФ апталығы өтілді. Апталықтың жоспары жасалып бекітілді. Бірлестік мүшелері өз уақытында ашық сабақтарын өтті. 06.12 күні апталықтың ашылуы болып  ашық сабақтар мен сыныптан тыс сабақтар кестесімен таныстырылды. Сөзжұмбақ,   ребус, крассвордтар ілінді.
Дарын Республикалық ғылыми-практикалық орталығы «Кенгуру математика-барлығы үшін» интеллектуалды ойын-конкурсы:
5 сынып  Хусайын Санжар 3-дәрежелі диплом, Баырғал Ерасыл сертификат; 
6 сынып  Молдағали Динара, Нұрлан Бекжан,Қадыр Әмина, Тұрсынбай Айзере, Манарбекққызы Ақманар 3-дәрежелі диплом, Ербол Ләйла, Ерол Ажар, Құрманғазы Інжу сертификат;
7 сынып Нұртай Гүлбек, Тұрғанбай Сая,Мият Қуандық 3-дәрежелі диплом;
8 сынып Хусайын Әли, Мэлс Мадияр, Уркімбай Аружан 3-дәрежелі диплом, Нұрлан Айкүміс сертификат.
2022 жыл «Алматы облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша Білім бөлімі» Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің ІІІ-дәрежелі дипломы математика пәні бойынша 9-сынып оқушысы Оспан Ақпейіл, пән мұғалімі Кокенова С,  
10-сынып оқушысы Өмірқан Әсима ІІ-дәрежелі диплом,                                                      пән мұғалімі Досай Ұ 
Мамандықтар әлемін ашамыз аудандық байқауынан 2-дәрежелі диплом. Данабекова Толғанай 11-сынып, Батырғали Айнара 10 сынып пән мұғалімі Мұқашбай А.
 2022 жыл 7-8 сынып оқушыларына арналған Республикалық олимпиадасының аудандық кезеңінен математика пәні бойынша ІІ-орын алған  7-сынып оқушысы Мият Қуандық, пән мұғалімі Кокенова С, 8 –сынып оқушысы Хусайын Әли ІІ-орын , информатика пәні бойынша 2- дәрежелі диплом Тұрғанбай Сая   пән мұғалімі Мұқашбай А.
11 сәуір күні PISA халықаралық зерттеуіне мектебіміздің 15 жасқа толған 20 оқушысы қатысып, мектебіміз алғыс хат иеленді. 
28 сәуір   «Математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылықты дамыту» -тақырыбында «Ақысыз үйірме» жетекшілерінің вебинарында Досай Ұлбосын өз іс тәжірбиесімен бөлісті.
2022жыл IBilim.kz Республикалық онлайн олимпиадасына қатысып 8-сынып оқушылары Нұрбосын Асыл І-дәрежелі диплом, Мэлс Мадияр, Қасеке Еркебұлан, Нұрлыбек Темірлан ІІ-дәрежелі дипломмен марапатталды.
Бірлестік мұғалімдері 2021-2022 оқу жылы бойынша білім сапа көрсеткіштерін төмендегідей аяқтап отыр.                                                                                                        
Ботабаева Роза математика пән мұғалімі
сыныпматематикаалгебрагеометрия
60%


77%77%

71%71%
Кокенова Самал математика пән мұғалімі
сыныпматематикаалгебрагеометрия
70%


65%67%
9
71%71%
11
85%85%
Досай Ұлбосын математика пән мұғалімі
сыныпматематикаалгебрагеометрия
570%


67%67%
10
83%83%
Рахимбекова Нұржамила физика пән мұғалімі
сыныпфизика
67%
80%
971%
1083%
11100%
Майкотов Нұрқадам физика пән мұғалімі
сыныпФизика 
80%
76%
Мұқашбай Ардақ информатика пән мұғалімі
сыныпинформатика
570%


86%
76%
67%
971%
1091%
1180%
Мұқашбай Ардақ, Қожақан Еламан, информатика пән мұғалімі
сыныпинформатика
90%
80%
76%
2021-2022 оқу жылында атқарылған жұмыстарына SWOT талдау
Сәтті тұстары
Оқушыларымыз республикалық, аудандық және қашықтық олимпиадаларына қатысып жүлделі орындар алды.
Сәтсіз тұстары
Математика, информатика және физика пәндерінен ғылыми жобаларды қолға алып жобаларды қорғау осы оқу жылында бәсең болды.
Мүмкіндіктер
Мектебіміз PISA-халықаралық зерттеуіне қатысқанының арқасында пән мұғалімдері  тәжірбие жинақтап оқушыларымызды функционалды сауаттылыққа баулуда.  
Қауіп
Математика, информатика және физика пәндерінен білім деңгейлерінің төмендеуі.
            Бастауыш сыныптар бойынша 2021-2022 оқу жылында істелген жұмыстарына сараптама жұмысы
Бастауыш сыныпта5 сынып комплектісі, 1 мектепалды даярлық сыныбы бар. Бірлестікте 6 мұғалім еңбек етеді.
Мұғалім саныБілімі Санаты

Жоғарғы Арнаулы орта Аяқталмаған жоғарыСарапшы ІІІмодератор
66

31
2
                                                        Бастауыш әдістеме бірлестігінің өзекті мәселесі 
«Бастауыш сыныптардағы оқу үрдістерінде заманауи оқу мен оқытудың формалары мен әдістерін ұтымды пайдалану пайдалана отырып оқушының танымдық қабілетін дамыту»
Мақсаты: сабақ барысында интербелсенді әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушыларды түсініп оқуға, сауатты жазуға, байланыстырып сқйлеуге. Функционалдық қабілетін қалыптастыруға үйретіп жаңа ғылыми идеяларды шығармашылықпен қабылдауға баулу. 
Міндеттер: 
  • Интербелсенді әдіс тәсілдерді қолдану арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу. Ой өрісін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
  • Рухани –адамгершілік құндылықтарды пәндерді оқыту мазмұнына кіріктіру арқылы адамгершілікке тәрбиелеу.
  • Білім беру процесін оқу-әдістемелік және ғылыми тұрғыдан қамтамсыз ету. 
Бастауыш сыныптар оқу жылын 100%  үлгерммен, 62,5% білім сапасымен аяқтап отыр.
2021-2022  оқу жылы бойы белгілеге оқу бағдарламасы толық игерілді. Әр сынып бойынша мемлекеттік бағдарламаны игеруі туралы мәлімет жиналып, күнделік кз пен  сәйкес тексерілді. Пәндер бойынша мемлекеттік бағдарлама орындалды. Тоқсан бойынша әр сыныптың білім сапасы,үздіктер екпінділер, орташа оқитын оқушылар анықталды
2022/2023 оқу жылындағы міндеттер
Мектептің педагогикалық ұжымының нақты мүмкіндіктерін ескере отырып, мәселелерді педагогикалық талдау негізінде мектептің педагогикалық ұжымы жаңа оқу жылына арналған міндеттерді анықтады:
  • инновациялық технологияларды әзірлеу мен игеруді қамтамасыз ету, Мектептің даму бағдарламасын іске асыру үшін қажетті жағдай жасауды жалғастыру (ұйымдастырушылық, кадрлық, материалдық-техникалық, уәждемелік, нормативтік құқықтық);
  • әрбір оқушыны табысты оқытуға қолайлы жағдай жасау жөніндегі жұмысты жетілдіру;
  • барлық пән бойынша білім деңгейін және 100 % үлгерімін сақтау;
  • білім сапасын арттыру бойынша жұмысты жалғастыру;
  • мектептегі сапалы білімнің мазмұны бойынша жұмысты жалғастыру;
  • мұғалімдердің кәсіби шеберлік деңгейін жетілдіру;
  • сабақтарда жаңа білімді меңгеру бойынша жұмыста құзыреттілік және жүйелік-әрекеттік тәсілдерді жүзеге асыру;
  • оқыту технологияларын белсенді енгізу және сабақ және сабақтан тыс уақытта әртүрлі жобалық және зерттеу қызметін ұйымдастыру арқылы ынталы балалармен жұмыс жүйесін жетілдіру.