04
ноябрь
2022
І тоқсанның қорытындысы
Оқушылардың І тоқсан бойынша білім нәтижелері
Мектепте 285 білім алушы оқиды, 16 сынып-комплект. Мектеп 2021-2022 оқу жылын 272 оқушымен 63,3% білім сапасымен аяқтадық.
Жаз бойы 10 оқушы келіп,10 оқушы кетті. 1-сыныпқа 37оқушы қабылданды.
2022-2023 оқу жылын 290 оқушымен бастадық. Былтырғы оқу жылымен салыстырғанда, бала саны 18 оқушыға артты. Мектепке І тоқсанда қабылданған оқушылардың 1-4 сыныптарға келгені 2, 5-9 сыныптарға келгені 3, 10-11 сыныптарға келгені– 1 оқушы. Кеткен оқушылар 1-4 сыныптардан- 2, 5-9 сыныптардан -9.
Екі жылға арналған сынып-комплект саны
Екіжылдысалыстырғандасынып-комплект бастауыш сыныпта қалыпты; негізгі орта9 сынып2-комплектке артқан ,6-сынып 1комп.кеміген , жоғарғы сыныптарда сынып-комплектөзгеріс жоқ.
Екі жылдағы оқушылар саны
Оқушылар контингенті негізгі ортада 2022-2023 оқу жылында 290 оқушыны құрайды, былтырғы жылдан 18 адамға (3,5%) артты.
2021-2022 оқу жылының І тоқсанын 274 оқушымен бастап, 63,3% білім сапасын көрсетсе, 2022-2023 оқу жылының І тоқсанын 290 оқушымен бастап, 64,5% білім сапасын беріп отыр.
2021-2022 оқу жылынның І тоқсанында 2-4 сыныптарда 58,3%, 5-9 сыныптарда 59,4%, 10-11 сыныптарда 65% білім сапасын көрсетсе, 2022-2023 оқу жылында 2-4 сыныптарда 54,8%, 5-9 сыныптарда 60,4%, 10-11 сыныптарда 90%., 2-11 сыныптардың білім сапасы – 64,5%.
Екі жылдағы оқушылардың білім сапасы
Білім сапасымен оқу үлгерімінің екі жылдық І тоқсан көрсеткіші бойынша білім сапасы1,2%-ға артты. І тоқсан қорытындысы бойынша мектептің білім сапасынан төмен көрсеткіш көрсетіп отырған сыныптар: 5 «Ә» 55%,7 «Ә» 55%, 8 «Ә» 52,9%, 9 «Ә» 55%,
№1 тоқсан қорытындылары бойынша: үздікоқушылар -60, екпінді оқушылар-100, үшпен оқитын оқушылар -88
Мектеп оқушылардың бейіндік дайындығындағы мәселелерді шешеді: 10,11- сыныптарда жаратылыстану-математикалық бағытта 20 оқушы (оқушылардың жалпы санының 7%) оқиды.
Білім сапасы мен оқу үлгерімінің салыстырмалы мониторингісі:
Үздіктер салыстырмалы мониторингісі:
Екпінділер салыстырмалы мониторингісі:
Төмен сапа көрсеткен сыныптардың пәндер бойынша саралағанда
Пәндер бойынша І тоқсанның қорытындысы төмендегідей болды
2-4 сынып бастауыш сыныптар бойынша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
5-11 сыныптардың қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
2-11 сыныптардың ағылшын тілі пәні бойынша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
2-11 сыныптардың орыс тілі мен әдебиеті пәні бойынша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
5-11 сыныптардың тарих пәні бойнша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
5-11 сыныптардың химия пәні бойынша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
5-11 сыныптардың география пәні бойынша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
7-11 сыныптардың биология пәні бойынша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
7-11 сыныптардың физика пәні бойынша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
5-11 сыныптардың математика пәні бойнша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
10-11 сыныптардың информатика пәні бойынша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Пәндер бойынша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Ұсыныс:
- 55 пайыздан төмен білім сапасын көрсеткен пәндер бойынша сабақ беретін пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек ұйымдастыру;
- сапаны көтерудегі ең өзекті мәселелердің бірі мұғалімдерді даярлау және кәсіби біліктілігін арттыру, білімнің құндылық ретіндегі сипатына терең мән беру, нәтижеге бағытталған білім беруде жаңа жолдар мен әдістер табуға дағдыландыру;
- оқушылардың танымдық іс-әрекетінің ұйымдастыру, оқушыларға алдына мақсат қоя білуге және жетуге,қосымша материалдар табуға, ізденуге, өзін-өзі талдауды, өзін-өзі бағалай білуді меңгеруге талап қоюды пән мұғалімдеріне жүктеу;
- шығармашылық тұлға қалыптастыру үшін оқушының өзін-өзі тануына өзіндік «менін» қалыптастыру, сол «меннен» шығармашылық тұлғаға жетуіне ықпал жасау;
- пән мұғалімдеріне оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру, ынталандыру үшін сабақты түрлендіріп өткізуді жүктеу;
Қаулы:
1.І тоқсан бойынша 5ә сынып бойынша ағылшын тілі,жаратылыстану, 6 сынып орыс тілі, математика, ағылшын тілі, 7ә сынып орыс тілі, геометрия, биология, ағылшын тілі, 8ә сынып бойынша ағылшын тілі, орыс тілі мен әдебиеті, 9ә сынып бойынша химия , Қазақстан тарихы, алгебра ,қазақ тілі пәндерінен төмен білім сапасын көрсеткен пәндер мектеп әкімшілігі тарапынан бақылауға алынып,келесі педагогикалық кеңесте қаралсын.
2.Аталған пәндерден сабақ беретін пән мұғалімдері оқушылармен қосымша жұмыстар жүргізсін.
Мектепте 285 білім алушы оқиды, 16 сынып-комплект. Мектеп 2021-2022 оқу жылын 272 оқушымен 63,3% білім сапасымен аяқтадық.
Жаз бойы 10 оқушы келіп,10 оқушы кетті. 1-сыныпқа 37оқушы қабылданды.
2022-2023 оқу жылын 290 оқушымен бастадық. Былтырғы оқу жылымен салыстырғанда, бала саны 18 оқушыға артты. Мектепке І тоқсанда қабылданған оқушылардың 1-4 сыныптарға келгені 2, 5-9 сыныптарға келгені 3, 10-11 сыныптарға келгені– 1 оқушы. Кеткен оқушылар 1-4 сыныптардан- 2, 5-9 сыныптардан -9.
Екі жылға арналған сынып-комплект саны
Оқу жылы | Бастауыш сынып | Негізгі орта | Жалпы орта |
2021-2022 | 1 сынып-1 | 5 сынып-1 | 10 сынып - 1 |
2 сынып-1 | 6 сынып-2 | 11 сынып – 1 | |
3 сынып-1 | 7 сынып-2 | ||
4 сынып-2 | 8 сынып-2 | ||
9 сынып-1 | |||
Барлығы:16 | 5сынып | 8сынып | 2 сынып |
2022-2023 | 1 сынып-2 | 5 сынып-2 | 10 сынып – 1 |
2 сынып-1 | 6 сынып-1 | 11 сынып – 1 | |
3 сынып-1 | 7 сынып-2 | ||
4 сынып-1 | 8 сынып-2 | ||
9 сынып-2 | |||
Барлығы-16 | 5 сынып | 9 сынып | 2 сынып |
Екі жылдағы оқушылар саны
Білім деңгейі | 2021-2022 | 2022-2023 |
Оқушылар | 274 | 290 |
1-4сыныптар | 107 | 106 |
5-9 сыныптар | 148 | 165 |
10-11 сыныптар | 19 | 19 |
2021-2022 оқу жылының І тоқсанын 274 оқушымен бастап, 63,3% білім сапасын көрсетсе, 2022-2023 оқу жылының І тоқсанын 290 оқушымен бастап, 64,5% білім сапасын беріп отыр.
2021-2022 оқу жылынның І тоқсанында 2-4 сыныптарда 58,3%, 5-9 сыныптарда 59,4%, 10-11 сыныптарда 65% білім сапасын көрсетсе, 2022-2023 оқу жылында 2-4 сыныптарда 54,8%, 5-9 сыныптарда 60,4%, 10-11 сыныптарда 90%., 2-11 сыныптардың білім сапасы – 64,5%.
Екі жылдағы оқушылардың білім сапасы
Оқу жылы | Барлық оқушылар | % үлгерім | % сапасы | 1-4 сыныптар | 5-9 сыныптар | 10-11 сыныптар | |||
үлгерім | білім сапасы | үлгерім | білім сапасы | үлгерім | білім сапасы | ||||
2021-2022 | 272 | 100 | 63,3% | 100 | 63,3% | 100 | 59,4% | 100 | 65% |
2022-2023 | 285 | 100 | 64,5% | 100 | 58,3% | 100 | 60,4% | 100 | 78% |
2022-23 оқу жылының І тоқсан бойынша білім деңгейінің көрсеткіші | ||||||||||||
сынып | Барлықоқушы саны | оныңішінде | ||||||||||
қыз | Оқу озаты | % | Екпін дісі | % | Орташа | % | Сапа | Үлгерім | ||||
1а | 19 | 10 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||
1ә | 18 | 9 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||
2 | 22 | 8 | 7 | 33 | 9 | 40 | 6 | 27 | 72 | 100,00 | ||
3 | 23 | 10 | 7 | 30 | 8 | 35 | 8 | 35 | 65 | 100,00 | ||
4 | 24 | 15 | 9 | 38 | 6 | 25 | 9 | 37 | 62,5 | 100,00 | ||
5а | 17 | 6 | 2 | 12 | 10 | 59 | 5 | 29 | 70,5 | 100,00 | ||
5ә | 20 | 12 | 4 | 20 | 7 | 35 | 9 | 45 | 55 | 100,00 | ||
6 | 16 | 3 | 3 | 18 | 6 | 38 | 7 | 44 | 56 | 100,00 | ||
7а | 18 | 11 | 3 | 16 | 9 | 50 | 6 | 34 | 66,6 | 100,00 | ||
7ә | 20 | 9 | 6 | 30 | 5 | 25 | 9 | 45 | 55 | 100,00 | ||
8а | 13 | 5 | 4 | 31 | 5 | 38 | 4 | 31 | 76 | 100,00 | ||
8ә | 17 | 8 | 3 | 18 | 6 | 35 | 8 | 47 | 52,9 | 100,00 | ||
9а | 18 | 8 | 2 | 11 | 10 | 56 | 6 | 33 | 67 | 100,00 | ||
9ә | 20 | 8 | 5 | 25 | 6 | 30 | 9 | 45 | 55 | 100,00 | ||
10 | 8 | 5 | 2 | 25 | 4 | 75 | 2 | 12 | 78 | 100,00 | ||
11 | 12 | 8 | 3 | 25 | 7 | 58 | 2 | 17 | 83 | 100,00 | ||
барлығы | 285 | 135 | 60 | 22 | 100 | 41 | 88 | 37 | 64,5 | 100 | ||
Мектеп оқушылардың бейіндік дайындығындағы мәселелерді шешеді: 10,11- сыныптарда жаратылыстану-математикалық бағытта 20 оқушы (оқушылардың жалпы санының 7%) оқиды.
Білім сапасы мен оқу үлгерімінің салыстырмалы мониторингісі:
Оқу жылы | Сыныптар | ||||||||||||||
2 | 3 | 4 | 5а | 5ә | 6 | 7а | 7ә | 8а | 8ә | 9а | 9ә | 10 | 11 | ||
2021-2022 | 63 | 62,5 | 66,6 | 60 | 61 | 70 | 50 | 71 | 64,7 | 67 | 42,8 | 64,7 | 83 | ||
2022-2023 | 72 | 65 | 62,5 | 70,5 | 55 | 56 | 66,6 | 55 | 76 | 52,9 | 67 | 55 | 100 | 83 | |
Динамика | +2 | +3,9 | -5 | -5 | -3,4 | +5 | +5 | -11,8 | +12,5 | +35,3 | |||||
Оқу жылы | Сыныптар | ||||||||||||||
2 | 3 | 4 | 5а | 5ә | 6 | 7а | 7ә | 8а | 8ә | 9а | 9ә | 10 | 11 | ||
2021-2022 | 7 | 9 | 3 | 4 | 6 | 4 | 6 | 6 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | ||
2022-2023 | 7 | 7 | 9 | 2 | 4 | 3 | 3 | 6 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | |
Динамика | -1 | -3 | -1 | -2 | -2 | -2 | |||||||||
Оқу жылы | Сыныптар | ||||||||||||||
2 | 3 | 4 | 5а | 5ә | 6 | 7а | 7ә | 8а | 8ә | 9а | 9ә | 10 | 11 | ||
2021-2022 | 7 | 6 | 9 | 8 | 5 | 10 | 4 | 4 | 8 | 8 | 4 | 7 | 7 | ||
2022-2023 | 9 | 8 | 6 | 10 | 7 | 6 | 9 | 5 | 5 | 6 | 10 | 6 | 6 | 7 | |
Динамика | +1 | +4 | -1 | +1 | -1 | +1 | +1 | -2 | +2 | +2 | -1 | ||||
5ә | 6 | 7ә | 8ә | 9ә |
Ағылшын тілі-70 Орыс тілі мен әдебиеті-70 | Орыс тілі мен әдебиеті-60 Ағылшын тілі- 66 | Алгебра-55 Орыс тілі мен әдебиеті-60 Биология-60 Ағылшын тілі-60 | Орыс тілі мен әдебиеті-58 | Химия-65 Алгебра-55 Қазақ тілі-55 |
2-4 сынып бастауыш сыныптар бойынша білім сапа көрсеткіштері
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Сынып | Әдебиет | Қазақ тілі | Математика | Жаратылыстану | Пән мұғалімдері |
2 | 75% | 72% | 72% | Далабаева А | |
3 | 69% | 65% | 73% | 86% | Талипова М |
4 | 62% | 62,5% | 62,5% | 62,5% | Сарсенбаева Г |
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Сынып | Қазақ тілі | Әдебиет | Пән мұғалімдері |
5а | 70% | 70% | Омарова А |
5ә | 60% | 60% | Омарова А |
6а | 68% | 75% | Бекдаулетова Г |
7а | 72% | 83% | Омарова А |
7ә | 85% | 85% | Абдрахманова Г |
8а | 66% | 66% | Бекдаулетова Г |
8ә | 76% | 82% | Бекдаулетова Г |
9а | 66% | 66% | Мәдижан Н |
9ә | 55% | 75% | Бекдаулетова Г |
10 | 100% | 100 | Омарова А |
11 | 91% | 100 | Абдрахманова Г |
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Сынып | Ағылшын тілі | Пән мұғалімдері |
2 | 71% | Болатаева С Жердентапқанова |
3 | 68% | Болатаева С Тезекбаева С |
4 | 66% | Болатаева С Тезекбаева С |
5а | 66% | БолатаеваС |
5ә | 64% | Болатаева С |
6а | 61% | Болатаева С |
7а | 70% | Тезекбаева С |
7ә | 65% | Тезекбаева С Жердентапқанова А |
8а | 76% | Болатаева С |
8ә | 64% | Жердентапқанова С |
9а | 66% | Жердентапқанова С |
9ә | 68% | Жердентапқанова С |
10 | 80% | Жердентапқанова С |
11 | 76% | Тезекбаева С |
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Сынып | Орыс тілі | Пән мұғалімдері |
2 | 72% | Масимова Л, Кегенбаева Б |
3 | 65% | Арпынова С, Масимова Л |
4 | 62,5% | Арпынова С, Масимова Л |
5а | 62,3% | Арпынова С |
5ә | 70% | Арпынова С |
6а | 60% | Кегенбаева Б |
7а | 77,8% | Кегенбаева Б |
7ә | 60% | Кегенбаева Б |
8а | 76,9% | Кегенбаева Б |
8ә | 58,8% | Масимова Л |
9а | 72,2% | Масимова Л |
9ә | 75% | Масимова Л |
10 | 78% | Кегенбаева Б |
11 | 74,6% | Масимова Л |
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Сынып | Тарих пәні | Пән мұғалімдері |
5 | 81% | Көкшебаева Р |
6 | 64% | Байтурова Б |
7 | 86% | Байтурова Б |
8 | 63% | Көкшебаева Р |
9 | 79% | Көкшебаева Р |
10 | 100% | Байтурова Б |
11 | 91 | Байтурова Б |
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Сынып | химия пәні | Пән мұғалімдері |
8а | 77% | Касымова А |
8ә | 65% | Касымова А |
9а | 67% | Касымова А |
9ә | 60% | Касымова А |
10 | 75% | Касымова А |
11 | 91% | Касымова А |
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Сынып | география пәні | Пән мұғалімдері |
5а | 76% | Башимхулова Н |
5ә | 75% | Башимхулова Н |
6 | 78% | Башимхулова Н |
7а | 77% | Башимхулова Н |
7ә | 85% | Башимхулова Н |
8а | 80% | Башимхулова Н |
8ә | 79% | Башимхулова Н |
9а | 72 % | Ибраимов Е |
9ә | 75% | Ибраимов Е |
10 | 90% | Башимхулова Н |
11 | 90% | Башимхулова Н |
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Сынып | биология пәні | Пән мұғалімдері |
7а | 74% | Смагулова Ж |
7ә | 77% | Смагулова Ж |
8а | 79% | Смагулова Ж |
8ә | 76% | Касмова А |
9а | 74% | Смагулова Ж |
9ә | 72% | Смагулова Ж |
10 | 87% | Смагулова Ж |
11 | 80% | Смагулова Ж |
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Сынып | физика пәні | Пән мұғалімдері |
7а | 84% | Майкотов Н |
7ә | 70% | Майкотов Н |
8а | 76% | Рахимбекова Н |
8ә | 70% | Рахимбекова Н |
9а | 61% | Рахимбекова Н |
9ә | 60% | Рахимбекова Н |
10 | 72% | Рахимбекова Н |
11 | 80% | Рахимбекова Н |
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Сынып | Алгебра | Геометрия | Пән мұғалімдері |
5а | 76% | Көкенова С | |
5ә | 75% | Ботабаева Р | |
6а | 67% | Досай Ұ | |
7а | 72% | 67% | Көкенова С |
7ә | 55% | 60% | Ботабаева Р |
8а | 76% | 85% | Ботабаева Р |
8ә | 70% | 76% | Көкенова С |
9а | 67% | 67% | Досай Ұ |
9ә | 65% | 75% | Ботабаева Р |
10 | 75% | 75% | Көкенова С |
11 | 83% | 83% | Досай Ұ |
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Сынып | физика пәні | Пән мұғалімдері |
10 | 100% | Мұқашбай А |
11 | 100% | Мұқашбай А |
2022-2023 оқу жылы I-тоқсан
Р/С | Пәні | 2сынып | 3сынып | 4сынып | 5а сынып | 5ә сынып | 6сынып | 7а сынып | 7ә сынып | 8асынып | 8ә сынып | 9са ынып | 9ә сынып | 10сынып | 11сынып | Жалпы білім сапа |
1 | Қазақ тілі | 72% | 65% | 62,5% | 70% | 60% | 68% | 72% | 85% | 66% | 76% | 66% | 55% | 100% | 91% | 72% |
2 | Қазақ әдебиеті | 75% | 69% | 62% | 70% | 60% | 75% | 83% | 85% | 66% | 82% | 66% | 75% | 100% | 100% | 76% |
3 | Орыс тілі мен әдебиеті | 72% | 65% | 62,5% | 62% | 70% | 60% | 78% | 60% | 77% | 59% | 72% | 75% | 78% | 74,6% | 68% |
4 | Ағылшын тілі | 71% | 68% | 66% | 66% | 64% | 61% | 70% | 65% | 76% | 64% | 66% | 68% | 80% | 76% | 68% |
5 | Алгебра | 72% | 73% | 62,5% | 76% | 75% | 67% | 72% | 55% | 76% | 70% | 67% | 65% | 75% | 83% | 70% |
6 | Геометрия | 67% | 60% | 85% | 76% | 67% | 75% | 75% | 83% | 73% | ||||||
7 | Информатика | 100% | 100% | 100% | ||||||||||||
8 | География | 77% | 85% | 80% | 79% | 72% | 75% | 90% | 90% | 81% | ||||||
9 | Жаратылыстану | 76% | 75% | 78% | 76% | |||||||||||
10 | Физика | 84% | 70% | 76% | 70% | 61% | 60% | 72% | 80% | 71% | ||||||
11 | Қазақстан тарих | 81% | 80% | 64% | 86% | 85% | 63% | 63,2% | 79% | 79% | 100% | 91% | 78% | |||
12 | Биология | 74% | 77% | 79% | 76% | 74% | 72% | 87% | 80% | 77% | ||||||
13 | Химия | 77% | 65% | 67% | 60% | 75% | 91% | 72% |
- 55 пайыздан төмен білім сапасын көрсеткен пәндер бойынша сабақ беретін пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек ұйымдастыру;
- сапаны көтерудегі ең өзекті мәселелердің бірі мұғалімдерді даярлау және кәсіби біліктілігін арттыру, білімнің құндылық ретіндегі сипатына терең мән беру, нәтижеге бағытталған білім беруде жаңа жолдар мен әдістер табуға дағдыландыру;
- оқушылардың танымдық іс-әрекетінің ұйымдастыру, оқушыларға алдына мақсат қоя білуге және жетуге,қосымша материалдар табуға, ізденуге, өзін-өзі талдауды, өзін-өзі бағалай білуді меңгеруге талап қоюды пән мұғалімдеріне жүктеу;
- шығармашылық тұлға қалыптастыру үшін оқушының өзін-өзі тануына өзіндік «менін» қалыптастыру, сол «меннен» шығармашылық тұлғаға жетуіне ықпал жасау;
- пән мұғалімдеріне оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру, ынталандыру үшін сабақты түрлендіріп өткізуді жүктеу;
Қаулы:
1.І тоқсан бойынша 5ә сынып бойынша ағылшын тілі,жаратылыстану, 6 сынып орыс тілі, математика, ағылшын тілі, 7ә сынып орыс тілі, геометрия, биология, ағылшын тілі, 8ә сынып бойынша ағылшын тілі, орыс тілі мен әдебиеті, 9ә сынып бойынша химия , Қазақстан тарихы, алгебра ,қазақ тілі пәндерінен төмен білім сапасын көрсеткен пәндер мектеп әкімшілігі тарапынан бақылауға алынып,келесі педагогикалық кеңесте қаралсын.
2.Аталған пәндерден сабақ беретін пән мұғалімдері оқушылармен қосымша жұмыстар жүргізсін.